Druhý nejnavštěvovanější realitní portál Reality.iDNES.cz má nový design

Mediální skupina MAFRA redesignovala jeden ze svých klíčových on-line projektů Reality.iDNES.cz. Po čtyřech letech tak získává úplně nový vzhled. Zároveň se připravuje na další rok růstu. (TZ)

Nový vzhled portálu vychází ze současného trendu, je jednodušší, přehlednější a umožňuje ještě pohodlnější vyhledávání a prohlížení nemovitostí. Největší proměnou prošla hlavní strana a vyhledávání, ve kterém se dá už přímo na hlavní straně filtrovat a vyhledávat napříč kategoriemi. Nový je také výpis nabídek a detail nemovitosti, kde je hlavním přínosem zvětšení fotografií nemovitostí a zlepšení zobrazování informací o nemovitosti.

„Nový vzhled je výsledkem dlouhodobého testování a vývoje našeho týmu. Věříme, že se naše předpoklady potvrdí a i díky novému vzhledu vzroste návštěvnost a reakce na inzeráty. Náš cíl pro rok 2016 je nárůst o 30 %. Chceme pokračovat ve stejném růstu jako v minulém roce a dotahovat náskok jedničky na trhu,“ říká produktový manažer Lukáš Gajarský.

Reality.iDNES.cz jsou druhým nejnavštěvovanějším katalogem nemovitostí v ČR s návštěvností 280 tisíc RU v měsíčním průměru za rok 2015 dle dat NetMonitoru.