Praha, 4. února 2016 – Český prodejce módy Bibloo vstoupil na začátku února letošního roku na čtvrtý trh v regionu střední a východní Evropy. Po Česku, Slovensku a Maďarsku spouští plně lokalizovaný e-shop s vlastní zákaznickou podporou v Rumunsku. Vedení společnosti nyní plánuje vstup na další trhy v rámci EU. (TZ)
Zahraniční expanze do Rumunska je podle vedení společnosti výzvou. „Ve vstupu na rumunský trh spatřujeme velký potenciál. Z hlediska e-commerce patří Rumunsko k nejperspektivnějším trhům v rámci regionu, na kterém je právě fashion nejrychleji rostoucím segmentem. Naší ambicí je přinášet zákazníkům exkluzivní módní značky a kvalitní zákaznický servis, který učiní z on-line nákupu módy zážitek,“ uvedl zakladatel projektu Petr Liesner. V zemi se zhruba 20 miliony obyvateli působí aktuálně přibližně 5 000 e-shopů.
Společnost plánuje rozšíření na další evropské trhy
Bibloo v současnosti působí ve čtyřech zemích, pro každý trh disponuje vlastní zákaznickou podporou v místním jazyce a umožňuje lokální možnosti dopravy i plateb. Pro rumunský a maďarský trh nabízí doručení zboží v termínech D+2 až D+3, přičemž zboží pro všechny země distribuuje z centrálního skladu v Praze. Vedení společnosti nyní připravuje rozšíření do dalších zemí v rámci Evropské unie.
Více informací o Bibloo
On-line prodejce módy spustil provoz v červnu loňského roku a zákazníkům v České a Slovenské republice nabízí dodání zboží do 24 hodin od objednání a kvalitní zákaznický servis. Nyní prodává módní zboží od téměř 70 značek a v brzké době plánuje rozšířit produktové portfolio na více než 100 značek. Pro český trh je exkluzivním internetovým prodejcem módy Replay, Antony Morato, Just Cavalli, Trussardi Jeans, Tom Tailor a dalších. Zahraniční expanzi zahájil 5. října, kdy spustil plně lokalizovaný e-shop na Slovensku. Zakladatelem projektu je Petr Liesner, který působí v oblasti módy více než 15 let a v minulosti stál u založení sekce módy na Mall.cz.