PRAHA – 24. února 2016 – Infor, přední poskytovatel odvětvově zaměřených podnikových aplikací s elegantním vzhledem a cloudovou funkcionalitou, oznámil, že Kempinski Hotels Europe, nejtradičnější evropský řetězec luxusních hotelů, zahájil implementaci řešení Infor Dynamic Enterprise Performance Management (d/EPM). (TZ)
To bude nasazeno nad celou skupinou 73 pětihvězdičkových hotelů ve 31 zemích v Evropě, na Středním Východě, Africe a Asii a bude sloužit jako jednotná business intelligence platforma (BI) doplňující již dříve nasazené řešení pro řízení tržeb Infor EzRMS. Kombinace obou řešení integrovaných s celopodnikovým finančním systémem dovolí společnosti Kempinski konsolidovat a analyzovat finanční, provozní a výkonnostní data z více zdrojů, což umožní rychlejší a kvalifikovanější rozhodování a komplexnější pohled na predikování, příjmy a náklady.
Po náročném výběrovém řízení mezi různými dodavateli BI systémů v odvětví pohostinství zvolila skupina Kempinski řešení Infor d/EPM především pro jeho ucelenou funkcionalitu a integrační schopnosti. Infor d/EPM je integrovaná platforma pro business inteligenci, finanční konsolidaci, rozpočtování, plánování a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI), jež podnikům pomáhá porozumět rizikům, výkonnosti a vlivu nejrůznějších rozhodnutí na konkrétní organizaci, region a celou skupinu.
Nasazením řešení Infor d/EPM získá skupina Kempinski jednotnou platformu poskytující podrobný pohled na specifické obchodní faktory. Poprvé bude mít přístup k informacím o výkonnosti celé skupiny v reálném čase a možnost vytvářet konzistentnější strategii v oblasti řízení poptávky, distribuce a zákaznických analýz. Infor d/EPM využívá middlewarovou technologii Infor ION, která jej integruje s finančními systémy skupiny Kempinski, řešením Infor EzRMS a systémy jiných výrobců. Do systému Infor d/EPM jsou automaticky posílána data z nejrůznějších zdrojů včetně řízení predikce příjmů, financí, provozu, poptávky a reputace, což eliminuje dosavadní pracné manuální procesy konsolidace prováděné každý měsíc. Infor d/EPM poskytuje na rolích postavené přehledy v obecných či konfigurovatelných obrazovkách s jasně vypovídajícími hodnotami určenými pro podporu rozhodování na všech úrovních. Ředitelé a manažeři jednotlivých hotelů také získají značné přínosy z jednoduššího webového a mobilního přístupu.
„Rozhodnutí o volbě business intelligence řešení od společnosti Infor bylo realizováno na základě plné důvěry ve schopnosti předního technologického dodavatele spolupracovat a podporovat náš tým během implementačního procesu,“ řekl Riko van Santen, viceprezident pro digitální strategii a distribuci v Kempinski Hotels. „Infor přemýšlí o našich obchodních potřebách jako skutečný partner a ne pouze jako běžný dodavatel systémů.“
Od roku 2014 nasazují hotely řetězce Kempinski řešení Infor EzRMS, mezi prvními byly Adlon Hotel Kempinski v Berlíně, Kempinski Hotel Vier Jahreszeiten Munich, Grand Hotel Kempinski Geneva, Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center, Ciragan Palace Kempinski v Istanbulu a Emirates Palace Hotel v Abu Dhabi. Toto řešení pro řízení příjmů (RMS – Revenue Management System) je poskytováno v SaaS (Software-as-a-Service) modelu. S transakční funkcionalitou pro řízení celkového obratu skupiny pomáhá lépe řídit příjmy a umožňuje jednotlivým manažerům porozumět provozu svého hotelu a integrovat relevantní informace s využitím kontextových analýz.
O Kempinski Hotels
Hotely Kempinski jsou nejdéle působící skupinou luxusních hotelů v Evropě, která byla založena již v roce 1897. Bohaté zkušenosti v oblasti služeb a pohostinství řetězce Kempinski se snoubí s exkluzivitou a individualitou jednotlivých hotelů. Kempinski provozuje celkem 73 pětihvězdičkových hotelů v 31 zemích. Tento exkluzivní hotelový řetězec se neustále rozrůstá o nové hotely v Evropě, na blízkém východě, v Africe a Asii. Každý z hotelů si však zachovává exkluzivitu a dědictví značky Kempinski Hotels. Do hotelového portfolia společnosti Kempinski patří historické grand hotely, oceňované městské hotely, prvotřídní letoviska a prestižní rezidence. Každý hotel je zárukou prvotřídní kvality služeb, které hosté navštěvující Kempinski po celém světě očekávají, přičemž citlivě vnímá kulturní tradice jednotlivých regionů. Kempinski je rovněž zakládajícím členem největší hotelové sítě Global Hotel Alliance (GHA), která sdružuje nezávislé hotely po celém světě.
O společnosti Infor
Infor vyvíjí elegantně vyhlížející podnikové aplikace s komplexní funkcionalitou a analytickými pohledy na vybraná odvětví, dodávané ve formě cloudových služeb. Se 13 000 zaměstnanci a zákazníky ve více než 200 zemích Infor automatizuje klíčové procesy pro nejrůznější odvětví včetně výroby, velkoobchodní distribuce, maloobchodu, oděvnictví, pohostinství, zdravotnictví a veřejného sektoru. Software Infor pomáhá eliminovat potřebu nákladných dodatečných úprav díky integrovaným specifickým funkcionalitám. Infor implementuje své cloudové aplikace primárně na cloudové platformě Amazon Web Services a open source platformách. Více informací naleznete na www.infor.com nebo http://cz.infor.com.
Zákazníky Infor je:
- 18 z 20 největších leteckých výrobců
- 10 největších firem z high-tech průmyslu
- 10 největších farmaceutických společností
- 20 největších automobilových subdodavatelů
- 17 z 20 největších průmyslových distributorů
- 15 z 20 největších globálních maloobchodních řetězců
- 4 z 5 největších pivovarů
- 21 ze 30 největších globálních bank
- 6 z 10 největších globálních hotelových řetězců