Že se dá dělat marketing, reklama a práce s daty dobře nejen v hlavním městě a na západě, ukazuje olomoucká agentura Rency. Ta se inspiruje právě zahraničními agenturami především v Severní a Jižní Americe a Skandinávii. Z reklamní full-servisové agentury se mění na kreativní a komunikační agenturu s analytickým zázemím. (TZ)
„Propojujeme kreativu, grafiku a branding s data oriented marketingem. Máme skvělé analytické zázemí díky spolupráci s Danielem Hastíkem a Mirkem Černým z Futurelytics,“ vysvětluje Radek Holík, majitel agentury. Futurelytics personalizují komunikaci směrem ke klientovi a díky datům jsou schopni mu ve správnou dobu na správném místě nabídnout ty produkty, o které by mohl mít zájem.
V Rency chtějí prohlubovat spolupráci s klienty, kteří vytváří jedinečný produkt, ať už v podobě výrobku nebo softwaru. „Chceme pracovat s klienty, kteří mají unikátní produkt a budou nás bavit. Tahle práce nám dává smysl – potvrzují to i obchodní výsledky našich klientů,“ doplňuje Holík. Cílem je, aby se klient ze 100 % soustředil na vývoj svého produktu a v agentuře se postarali o vše ostatní – marketing, kreativu, analytiku, PR, správu sociálních sítí i konzultace v oblasti e-commerce. V praxi se totiž dost často firmy ze začátku zaměří na produkt, marketingem, návrhem webu, tvorbou korporátní identity apod. se začnou zabývat později a produkty tím hodně trpí. Pro spoustu firem může být tahle fáze přitom rozhodující.
Se změnou fokusu zároveň Rency buduje v Olomouci nové kreativně-technologické centrum, které pojme až 30 odborníků z reklamy, marketingu, designu a vývoje a také bude organizovat odborné přednášky a workshopy.
O Rency
Mezi klienty, pro které realizovali kampaně a vytvářeli visual identity, patří například společnosti RAXI, Olympus Medical, Makro, PSA Trading, High five a další. Přes online platformy, realizované a spravované agenturou, se uskutečňují transakce v řádech desítek milionů korun měsíčně. Již realizované projekty a detailní case studies najdete na webu agentury.