Společnost DPD, přední přepravce a inovátor v oblasti e-commerce v České republice i v Evropě, přichází od 1. června se službou DPD EXPRESS. Jedná se o mezinárodní službu, jejíž předností je expresní doručení zásilek v rámci Evropské unie do 24 hodin od vyzvednutí. Je vhodná jak pro B2B, tak B2C segment. V České republice bude dostupná v Praze, Brně a Ostravě a v budoucnosti dojde k jejímu rozšíření. (TZ)
K výhodám služby DPD EXPRESS se řadí zejména rychlost, spolehlivost a vysoká kvalita doručení. Je proto vhodná pro všechny společnosti, které hledají partnera pro rychlé a bezproblémové doručení firemních dokumentů nebo zboží. Další výhodou této služby je také cena. Nejlehčí zásilky budou doručovány po celé Evropské unii za jednotnou cenu 499 Kč.
“E-commerce se rozvíjí ve všech zemích Evropské unie. Česká republika patří na tomto poli k nejprogresivnějším trhům. Zlepšování služeb nabízených e-shopy se neobejde bez zvyšování kvality přepravy. Jsme proto velmi rádi, že můžeme e-shopům a dalším subjektům, které potřebují rychlé a kvalitní doručení, nabídnout tuto novou službu na odpovídající úrovni,” vysvětluje Miloš Malaník, jednatel DPD CZ.
Přeprava s DPD EXPRESS je realizována letecky. Služba již několik let funguje ve Francii a do budoucna je plánováno její rozšíření do všech zemí, v nichž DPDgroup působí.
DPD se v rámci své politiky udržitelnosti zavázalo k absolutní eliminaci emisí, které vznikají při doručování zásilek. V důsledku přijetí programu DrivingChange kompenzuje veškeré vypuštěné emise a snižuje jejich množství na nulu. DPD EXPRESS tento přístup ctí a nebude tudíž přispívat k dodatečně vyprodukovaným emisím.
O DPD
DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 22 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 50 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3,6 milionu zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2015 vykázala tržby ve výši 5,7 miliard EUR.