Na český trh marketingových průzkumů vstupuje nová společnost – response:now. Přichází s převratnou platformou pro zpracování výzkumů trhu na klíč. Ta je díky vyspělé technologii schopna realizovat výzkumy třikrát rychleji a třikrát levněji, než nabízejí renomované výzkumné agentury, s garancí prvotřídní kvality výstupů. response:now je jedna z prvních firem globálně, která podobnou technologií disponuje, a jako první ji přináší do České republiky. (TZ)
Za projektem stojí tým expertů v čele s René Hencem, který čerpá ze své více než dvacetileté zkušenosti v oblasti výzkumu trhu.
„Naší vizí je zpřístupnit kvalitní marketingové výzkumy širšímu okruhu firem a zajistit jim rychlý přístup k informacím o trhu tak, aby mohly lépe řídit své podnikání. Cílíme především na firmy, které s výzkumy opakovaně pracují. Umožníme jim získávat spolehlivé informace pro klíčová rozhodnutí rychleji, levněji a snazším způsobem. response:now zároveň zpřístupní cenné informace o trhu i menším firmám, které doposud průzkumy kvůli vysokým nákladům nepoužívaly. Naše automatizovaná platforma pro zpracování dat vznikala několik let a je postavena na dlouholeté zkušenosti s online výzkumem,“ uvádí René Henc.
Od zadání po zprávu už od 2 dnů
Služba response:now je založena na snadném objednání průzkumů pomocí intuitivního online konfigurátoru. Zadání trvá pouze několik minut. Klient vyplní parametry svého výzkumu, výzkumníci z response:now zadání zkontrolují a v případě potřeby ho s klientem doladí. Ihned poté je zahájen sběr dat klasickými moderními metodami (CAWI, CAPI, CATI a podobě). Následuje automatické zpracování dat, na které response:now potřebuje maximálně čtyři hodiny. Je zakončeno závěrečnou zprávou, kterou výzkumníci osobně kontrolují. Zadavatelé pak obdrží report s podrobným výkladem, na jaký jsou zvyklí od výzkumných agentur, navíc s doporučeními a benchmarky.
„Finální report jsme schopni dodat v závislosti na složitosti průzkumu obvykle během dvou až pěti dnů od zadání. Záleží pouze na náročnosti samotného sběru dat od respondentů, následné zpracování dat proběhne během pár hodin. Poté výsledky interpretujeme, aby jim porozuměl i klient, který nemá zkušenost s výkladem hrubých dat z výzkumů,“ dodává René Henc.
Ceny průzkumu se odvíjí od jejich náročnosti. Například pro běžné testování návrhů reklam a produktů, kde je k dispozici šest produktů (včetně testování konceptů, skriptů nebo TV spotů) při vzorku 200 respondentů se ceny pohybují už od 17 tisíc Kč.
Typy průzkumů, které response:now realizuje:
ANALÝZA SÍLY A IMAGE ZNAČKY
TESTOVÁNÍ NÁVRHŮ REKLAM A PRODUKTŮ
SPOKOJENOST A VĚRNOST ZÁKAZNÍKŮ
MĚŘENÍ ÚČINNOSTI REKLAMNÍCH KAMPANÍ
CENOVÁ CITLIVOST A OPTIMALIZACE CEN
ANALÝZA TRHU A SPOTŘEBITELŮ
Další oblasti automatizovaných průzkumů se připravují. response:now je připravena reagovat na individuální potřeby svých klientů.
###
O response:now
Response Now s.r.o. je výzkumná agentura, která přináší novou generaci výzkumu trhu na klíč založenou na automatizovaném zadání a zpracování dat. Díky unikátnímu technologickému řešení, získají klienti data prvotřídní kvality se závěrečnou zprávou, na kterou jsou běžně zvyklí, za třetinovou cenu a třikrát rychleji, než je na trhu doposud zvykem. Za projektem stojí tým odborníku, který čerpá z více než dvacetiletých zkušeností a dlouhodobé spolupráce s významnými mezinárodními klienty.
Webové stránky: https://responsenow.in
Video: http://rnow.in/UvodniVideo
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/response-now
Twitter: https://twitter.com/GetResponseNow
Facebook: https://www.facebook.com/responsenow.in