Stále více menších společností spravuje zaměstnanecké benefity centrálně. Snižuje to administrativu a přináší výhody pro zaměstnance

Stále více menších společností spravuje svoje zaměstnanecké benefity centrálně, například prostřednictvím cafeterie Benefity Café. Firmy tak slyší na optimalizaci daňových nákladů, které tato aplikace přináší. Dalším důvodem zavedení této služby je i snížení administrativy, sjednocení benefitů pod jednu střechu nebo kompletní outsourcing této služby, která je výhodná i pro samotné zaměstnance. Každý z nich má absolutní online přehled o všech svých benefitech. (TZ)

Benefity Cafe je intuitivní a uživatelsky přívětivá webová aplikace, kterou pochopí i internetový začátečník. Všechny interní i externí benefity jsou shrnuté do jednoho katalogu. Aplikace funguje na jednoduchém a přehledném principu. Nabízet jednoduchá a intuitivní řešení je v současné době trendem na trhu. Zaměstnanecké benefity včetně stravenek v době s rekordně nízkou nezaměstnaností často fungují i jako stimul pro změnu zaměstnání.

 

„Dlouhodobě pozorujeme, jak se spokojenost klientů přímo úměrně zvyšuje s úrovní jednoduchosti a intuitivnosti nabízených řešení. Proto jsme nové uživatelské prostředí a jednotlivé funkcionality cafeterie Benefity Café navrhli tak, aby byly co nejjednodušší, přehledné a poskytovaly uživatelům maximální komfort. Benefity jsou pro firmy v současnosti velice důležité. Zejména při dnešním akutním nedostatku kvalifikovaných pracovních sil jimi firmy lákají nové zaměstnance. Typické jsou zejména pro společnosti z oblasti informačních technologií, které si už zvykly nabízet zaměstnancům nadstandardní podmínky ve všech směrech,“ uvedl Jan Burian, Head of Cafeteria ze společnosti Edenred.

Zatímco dříve byla správa zaměstnaneckých benefitů prostřednictvím firemní cafeterie jen výsadou velkých a bohatých firem, dnes už tomu tak není. I menší společnosti objevují pohodlí a výhody, které systém nabízí. Cafeterie má modulový princip, takže každá firma může zvolit jen ten modul, který je pro ni výhodný. Velkým plusem je detailní přehled o nákladech na zaměstnance. Společnosti též mohou vydělat na menší fluktuaci zaměstnanců, pro které je kvalita benefitů často směrodatná. Zaměstnanci si naopak mohou vybrat v největší tuzemské síti zahrnující více než 57 000 smluvních partnerů. Mají větší volnost a lepší přehled ve výběru benefitů.

Cafeterie Benefity Café je propojena s bezkontaktními čipovými kartami od Edenred, které pracují na standardech MasterCard®. Volnočasová benefitní karta Ticket Benefits® a stravenková karta Ticket Restaurant® představují jednoduchý, rychlý a bezpečný způsob platby. K akceptaci karet slouží běžné platební terminály MasterCard®. Nejedná se tedy o pouhé identifikační karty. Platební karty Edenred splňují veškeré nároky na bezpečnost transakcí a jednoduchost použití, jak je uživatelé znají z bank.   

 

„V rámci cafeterie nabízíme služby ve více než 57 tisících provozovnách po celé České republice. Naší snahou je poskytovat uživatelům cafeterie maximální výběr a pestrost benefitů, proto na rozvoji sítě každý den pracujeme,“ uvedl Burian s tím, že pro potřeby rozšiřování partnerské sítě má Edenred k dispozici speciální obchodní tým. Při tvorbě obchodní sítě firma využívá i nápadů a požadavků klientů a jejich zaměstnanců. Systém funguje rovněž na papírové stravenky a dárkové poukázky, které jsou v určitém segmentu zákazníků velmi oblíbené. Vzhledem k tomu, že Edenred provozuje vlastní tiskárnu, může flexibilně reagovat na požadavky firem i v této oblasti.

 

___

 

Edenred, vydavatel stravenek Ticket Restaurant®, je světovou jedničkou v oblasti předplacených korporátních služeb, navrhuje a dodává řešení, která zlepšují efektivitu organizací a posilují kupní sílu jednotlivců. Tato řešení umožňují společnostem účelně a efektivně spravovat:

  • Zaměstnanecké výhody (Ticket Restaurant, Ticket Benefits, Ticket Junior, Ticket Alimentation, Ticket CESU a další)
  • Řízení firemních nákladů (Ticket Čistý, Ticket Profi Card, Ticket Car, Ticket Clean Way, Repom, atd.)
  • Incentivní a odměňovací programy (Ticket Compliments, Ticket Kadeós atd.)

Skupina také spolupracuje s veřejnými institucemi při řízení jejich sociálních programů (Ticket Service).

Akcie společnosti jsou kotovány na burze NYSE Euronext Paris. Edenred působí ve 42 zemích světa s více než 6 000 zaměstnanci, má téměř 660 000 klientů z firemního a veřejného sektoru, 1,4 miliónů smluvních partnerů a 41 milionů příjemců. V roce 2014 činil celkový objem emise 17,7 mld €, z čehož téměř 60 % bylo generováno na rozvíjejících se trzích.
Značka Ticket Restaurant® a všechny ostatní obchodní názvy programů a služeb Edenred jsou registrované ochranné známky společnosti Edenred SA.