Praha, 6. října — Přední značka dřevěných, laminátových a luxusních vinylových podlah Quick-Step spouští zcela nové webové stránky, pro Českou republiku na www.quick-step.cz. Tato webová prezentace, kterou každoročně shlédne asi pět milionů návštěvníků, získala svěží vzhled, jednodušší strukturu a intuitivní navigaci. Ve snaze obohatit internetovou výkladní skříň značky byly webové stránky vybaveny novými prvky, kterými se mohou návštěvníci a internetové komunity nechat inspirovat. A cíl? Pomoci zákazníkům v každém aspektu – od výběru správné krytiny až po poprodejní služby. (TZ)
„Quick-Step je značka špičkových vysoce kvalitních podlahových krytin, ale i prvotřídních zákaznických služeb ve všech fázích nákupu,“ říká manažer e-marketingu Quick-Step Tim Hennin. „Výběr nové podlahy není něco, co uděláte přes noc. Je třeba se zamyslet nad funkčností – tzn. jaký typ podlahoviny s jakými vlastnostmi, jako je odolnost proti otěru a vodě – a estetickými aspekty, jako je design, barva, povrchová úprava atd. Nové webové stránky mají za cíl usnadnit a urychlit správný výběr, čímž se naše zákaznické služby dostávají na novou úroveň.“
FloorExplorer: snadné rozhodování
Nová podlaha výrazně ovlivní vzhled interiéru. Vzhledem k obrovské nabídce nejrůznějších materiálů, barev a provedení není snadné si vybrat tu správnou krytinu. Nástroj FloorExplorer, který je součástí nových webových stránek Quick-Step, tuto volbu značně ulehčuje. Návštěvníkům umožňuje najít tu nejlepší podlahu na základě funkčních a estetických požadavků ve třech snadných krocích:
- volba typu místnosti,
- volba barvy,
- volba stylu.
Aplikaci FloorExplorer doplňuje RoomViewer, což je praktický nástroj umožňující návštěvníkům nahrát snímek místnosti a vyzkoušet si, jak bude nová podlaha působit v reálném interiéru.
Internetové komunity pomáhají k úspěchu
Nové webové stránky značky Quick-Step se také chtějí stát místem, kde si budou zájemci a odborníci vyměňovat nápady, tipy a triky týkající se podlah. Například integrovaný informační kanál #LoveMyQuickStep umožňuje diskutovat o podlahách Quick-Step v sociálních médiích a tyto diskuse následně zobrazuje na stránkách. Jiná část webu nazvaná Quick-Step Stories (Quick-Step v příbězích) přináší návštěvníkům webu blog, v němž je shrnut veškerý obsah s inspirativními motivy nebo se zde uživatelé dělí o své zkušenosti.
Od podrobností až k prodejcům
Pomocí zjednodušené vstupní navigace a struktury přenese nový web značky Quick-Step návštěvníky na specializované dílčí portály věnované jednotlivým kategoriím výrobků, tj. dřevěným, laminátovým a luxusním vinylovým podlahám. Propracované prezentace jednotlivých výrobků seznamují zájemce s vlastnostmi a charakteristikami každé podlahové krytiny a doplňků. Nově doplněná funkce nabídne pro zvolenou krytinu nejvhodnější podlahovou lištu a urychlí tak správné rozhodnutí.
Zvláštní pozornost byla věnována stránce sloužící k vyhledávání prodejců. Nejen že jsou všichni prodejci výrobků Quick-Step přehledně zobrazeni na interaktivní mapě, ale každý z nich má svou vlastní stránku s doplňujícími informacemi a „živým“ odkazem, jehož prostřednictvím jej lze přímo oslovit.
Všechny tyto funkce a prvky potvrzují, že společnost chce zákazníkům nabízet co nejlepší a nejkomplexnější služby – počínaje pomocí při zvažování nabídky a rozhodování o správné podlaze splňující jejich požadavky a potřeby až po zajištění maximální životnosti podlahoviny ve chvíli, kdy je vystavena každodennímu provozu v domácností.
O společnosti UNILIN
UNILIN vyrábí laminátové, vícevrstvé dřevěné a luxusní vinylové podlahy pod značkami Quick-Step, Pergo a Balterio a dále desky na bázi dřeva (dřevotříska, MDF), ozdobné panely, střešní systémy a izolační desky. Společnost zaměstnává 4 800 osob ve 20 výrobních závodech na celém světě. V roce 2015 dosáhla obratu 1,4 mld. eur. Společnost UNILIN je součástí nadnárodní skupiny Mohawk registrované na newyorské burze cenných papírů (kód NYSE: MHK).
O značce Quick-Step
Quick-Step je značka kvalitních podlahových krytin vyráběných společností UNILIN. Díky neustálému výzkumu a inovacím a také pro důraz kladený na kvalitu se značka Quick-Step stala jedním z předních hráčů v oblasti podlahových materiálů. Značka Quick-Step se vyvinula z cenově dostupné alternativy dřevěných podlah v samostatnou kategorii, přičemž v současnosti nabízí širokou paletu designových podlah se snadnou instalací a ještě snadnější údržbou. Proslavila se zejména svým patentovaným instalačním systémem Uniclic®, který funguje zcela bez použití lepidla. V současnosti je Quick-Step globálním synonymem pro vícevrstvé dřevěné, laminátové a luxusní vinylové podlahové krytiny a prodává se ve více než sto zemích světa. Je skutečnou jedničkou v designu, inovacích a kvalitě.