Tesco v rámci kampaně Go Pink! zrůžoví

– Do kampaně v boji proti rakovině prsu „Měsíc v růžové“ se i letos zapojí obchodní řetězec Tesco, jenž daruje část zisku z prodeje řezaných květin a vybraných druhů hub v růžovém obalu. –  (TZ)

Praha, 11. října 2016 – Každý rok onemocní v České republice kolem 7000 lidí rakovinou prsu. Více než 70 % z nich se úspěšně vyléčí. Je nesmírně důležité podchytit tuto nemoc včas, a proto významnou roli hraje prevence. Tesco si to dobře uvědomuje, a proto se rozhodlo podpořit projekt Go pink!, který má za cíl zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prsu.

Říjen je řadu let spojován s bojem proti rakovině prsu. Pokud si během tohoto měsíce v obchodech Tesco koupíte balené houby nebo řezané květiny v růžovém obalu, bude část zisku z prodeje věnován organizaci Mamma HELP na podporu aktivit zaměřených na prevenci rakoviny prsu. Akce proběhne ve všech prodejnách Tesco po celé zemi.

Sortiment výrobků vyhrazených pro tuto akci čítá 9 typů balených hub a 7 typů řezaných květin v růžovém obalu, aby byly dobře vidět a aby je zákazníci snadno našli. „Tímto způsobem chceme naše zákazníky i spolupracovníky upozornit na to, jak důležitá je prevence a jak důležité je ji nepodceňovat. Přispět na dobrou věc mohou všichni zákazníci, kteří vybrané produkty zakoupí v kamenných prodejnách nebo přes internet,“ říká Martin Beháň, představitel společnosti Tesco pro Českou republiku a dodává: „Jsem velice rád, že můžeme pomoci tak vážené organizaci, jakou je právě Mamma HELP a pacientkám s našimi zákazníky spoluvytvářet lepší prostředí pro boj s jejich nemocí.“

Dlouhodobou spolupráci se společností Tesco oceňuje i ředitelka organizace Mamma HELP Jana Drexlerová: „Moc si vážíme toho, že jsme se i pro letošní rok mohli stát neziskovým partnerem společnosti Tesco v rámci akce Go Pink. Výtěžek, který naše organizace Mamma HELP, která pomáhá ženám s rakovinou prsu již od roku 1999, z projektu získá, bude použit na naši novou kampaň „Udělej uzel!“, která apeluje na důležitost prevence, tedy hlavně na pravidelné provádění samovyšetření prsu a návštěvy odborných lékařských pracovišť.“

O společnosti Tesco Stores ČR

  • Společnost Tesco Stores ČR, a. s. vstoupila na český trh v roce 1996. V současné době provozuje
    v tuzemsku více než dvě stovky obchodů, 17 čerpacích stanic a 6 obchodních center.
  • V České republice provozuje Tesco také franšízingovou síť Žabka, která čítá více než stovku obchodů.
  • Jako první na českém trhu začalo Tesco v roce 2012 provozovat na území Prahy a okolí, Mladoboleslavska a Kladenska internetový obchod s potravinami Potraviny on-line. V roce 2013 byla služba představena na Kolínsku, Brněnsku, Hradecku a Pardubicku a loni také na Liberecku,
    Plzeňsku, Břeclavsku a Hodonínsku. Od poloviny března 2015 je služba nově dostupná také na Benešovsku.
  • V roce 2012 získala služba potraviny on-line ocenění Inovace v obchodě v  anketě MasterCard Obchodník roku.
  • Za dobu svého působení na českém trhu Tesco obdrželo řadu dalších ocenění – je například několikanásobným nositelem titulů Hypermarket roku, Obchodník roku, Nediskontní obchodní řetězec roku či TOP Retailer.
  • Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008, oceněny byly také absolventské programy společnosti.
  •  V roce 2013 získala společnost 1. cenu za nejlepšího zaměstnavatele v kategorii Obchod od České studentské unie.
  • V roce 2013 začaly obchody Tesco spolupracovat s Federací potravinových bank a darují neprodané trvanlivé potraviny potřebným. V roce 2014 se spolupráce rozšířila již na 65 hypermarketů po celém Česku.
  • V posledních dvou letech prostřednictvím Nadačního fondu Tesco společnost věnovala více než 10 milionů korun na charitativní účely.