Praha, 13. října 2016 — Společnost NETGEAR, Inc. (NASDAQGM: NTGR, www.netgear.com), globální dodavatel inovativních síťových produktů pro koncové uživatele, firmy a poskytovatele služeb, rozšiřuje technickou podporu poskytovanou svým zákazníkům v českém jazyce. Kromě telefonické a emailové komunikace lze nyní nově využívat také speciální webové stránky, na nichž mohou zákazníci průběžně evidovat své dotazy a technické problémy týkající se domácích i podnikových produktů NETGEAR, stahovat manuály či se informovat o produktových novinkách. (TZ)
Všechny informace na jednom místě
Webové stránky technické podpory nabízejí kompletní předprodejní a poprodejní podporu všem stávajícím i potenciálním zákazníkům společnosti NETGEAR, stejně jako jejím obchodním partnerům. Prostřednictvím on-line formuláře se lze obrátit na vyškolené specialisty, kteří zákazníkům zodpoví veškeré jejich dotazy a pomohou vyřešit jakékoli technické problémy. Na stránkách budou v průběhu několika týdnů k dispozici také produktové manuály, přehled nejčastějších technických dotazů a odpovědí či nejnovější informace týkající se produktů společnosti NETGEAR.
„Dosud měli naši zákazníci možnost vyhledávat informace na stránkách Netgear.com. Velká část zákazníků ovšem stále preferuje komunikaci v jejich mateřském jazyce, což plně chápeme. Vytvořili jsme jim proto místo, kde mohou bez jakýchkoli obav z jazykové bariéry oslovit vyškolené odborníky a získat odpovědi na své technické otázky v češtině,“ uvádí Marek Zajac, Channel Account Manager pro střední a východní Evropu.
Webové stránky technické podpory jsou k dispozici na adrese lsg-systems.cz/netgear.
E-mailem či telefonicky
Zákazníci mohou kontaktovat technickou podporu nejen prostřednictvím webových stránek lsg-systems.cz/netgear, ale také napřímo mailem podpora@netgear.cz nebo telefonicky na čísle 245 002 240. Obě tyto možnosti jsou dostupné v pracovní dny od 9:00 do 18:00, resp. v pátek do 17:30.
O společnosti NETGEAR
Společnost NETGEAR (NASDAQGM: NTGR) navrhuje inovativní, značková technologická řešení, která svým vysokým výkonem, spolehlivostí a snadnou použitelností odpovídají na specifické síťové, úložné a bezpečnostní potřeby malých či středně velkých firem a domácích uživatelů. Nabízí ucelené portfolio síťových produktů, které umožňují uživatelům propojit jejich multimediální zařízení a internet – sdílet připojení k internetu, periferní zařízení, soubory, digitální multimediální obsah a aplikace mezi více počítači a dalšími elektronickými přístroji s přístupem k internetu. Pro podniky poskytuje společnost NETGEAR síťové prvky, úložiště a bezpečnostní řešení bez dodatečných vysokých nákladů a složitosti, které jsou jinak typické pro rozsáhlé IT infrastruktury. NETGEAR zároveň podporuje poskytovatele špičkových služeb v jejich oblasti podnikání. Produkty NETGEAR jsou postaveny na osvědčených technologiích z oblasti bezdrátového připojení, ethernetových a powerline sítí, přičemž je u nich kladen důraz na spolehlivost, snadné použití, pokročilé funkce, stylový design a technologické inovace. Na všechny produkty ProSafe poskytuje NETGEAR doživotní záruku. Řešení NETGEAR se prodávají na více než 45 000 obchodních místech po celém světě a prostřednictvím více než 39 000 prodejců s přidanou hodnotou. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a má pobočky v 25 zemích. NETGEAR je partner programu ENERGY STAR®. Další informace jsou k dispozici na webových stránkách www.netgear.com. Sledujte společnost NETGEAR na twitter.com/NETGEAR a www.facebook.com/NETGEARCZASK.