Praha, 17. října 2016 – Společnost Lenovo je druhým rokem v řadě součástí žebříčku Interbrand Best Global Brands roku 2016. Mezi nejlepších sto značek světa byla zařazena zejména díky investicím do inovativních produktů a rozvoje značky. Prestižní žebříček, který každoročně sestavuje konzultační společnost Intebrand, zahrnuje elitní skupinu významných a světově známých značek. (TZ)
Uplynulý rok se nesl ve znamení růstu a transformace značky Lenovo. Investice spojené s akvizicí společnosti Motorola Mobility a serverové divize IBM přispěly k rozšíření portfolia produktů Lenovo a k tomu, že je značka dostupná stále širšímu okruhu zákazníků. Společnost Lenovo si zařazení k nejlepším světovým značkám zajistila jako lídr světového trhu s počítači, na kterém má více než dvacetiprocentní podíl. Zároveň je druhým největším výrobcem tabletů s operačním systémem Android, má nakročeno stát se jedním ze tří největších hráčů na poli datových center a díky ikonické značce smartphonů Moto se stále více prosazuje i na mobilním trhu.
Symbolem růstu značky Lenovo a její pozice lídra v mnoha oblastech se stal relaunch, který šel až za hranice tradičního produktového pojetí. Značky ThinkPad, YOGA, Moto a řadu dalších zastřešila celofiremní idea vyjádřená sloganem „Different is Better“.
„V posledním roce Lenovo prošlo transformací, během které si dokázalo udržet pozici jedné z nejznámějších a nejvlivnějších světových značek. Náš přístup k produktovým inovacím i nadále pomáhá budovat naši pověst mezi loajální skupinou fanoušků. Tito lidé věří v to, že být odlišný je v dnešním světě výhodou, což ostatně značka Lenovo reprezentuje i v novém sloganu „Different is Better“,“ říká David Roman, CMO společnosti Lenovo. „Jsem rád, že jsme se opět dostali mezi nejlepší značky žebříčku Interbrand Best Global Brands. Toto prestižní ocenění svědčí o tom, že značka Lenovo má vliv po celém světě.“
Letošní už 17. ročník žebříčku Interbrand Best Global Brands využívá k nalezení 100 nejlepších světových značek unikátní metodiku. Ta zohledňuje celou řadu způsobů, jakými může být značka firmě prospěšná. Od přilákání těch nejlepších pracovníků, přes naplnění očekávání zákazníků až po zvýšení tržní hodnoty společnosti. Konečné pořadí určuje kombinace faktorů, které přispívají k celkové hodnotě dané značky. Důležitá je finanční výkonnost, role, kterou značka hraje při ovlivňování volby zákazníka, či její schopnost dosáhnout prémiové ceny produktů a zajistit tak firmě zisk.
Pro více informací o Intebrand Best Global Brands navštivte:
- Hlavní stránku soutěže www.bestglobalbrands.com či stránku www.interbrand.com
- Úplný seznam 100 nejlepších značek světa zde
- Soutěžní profil společnosti Lenovo zde
- Rozhovor s Davidem Romanem (Worldwide Lenovo CMO) a Quinnem O’Brienem (VP Worldwide Brand)
Pro nejnovější informace sledujte Lenovo na Twitteru www.twitter.com/LenovoCZnebo na Facebooku: www.facebook.com/lenovocz. Informace o Lenovo teamu pak naleznete na www.lenovoteam.cz. Nabídku serverů společnosti Lenovo přinášejí stránky www.thinkserver.cz.
Lenovo, společnost s obratem 46 miliard USD, je lídr v poskytování inovativních spotřebitelských, komerčních a podnikových technologií. Portfolio vysoce kvalitních a bezpečných produktů a služeb zahrnuje počítače (včetně legendární značky Think a vícerežimové YOGA), pracovní stanice, servery, storage, chytré televize a rodinu mobilních produktů, jako jsou chytré telefony (včetně značky Motorola), tablety a aplikace. Další informace o společnosti Lenovo jsou k dispozici na www.lenovo.cz.