Společnost Hornbach přichází s první synchronizací HbbTV reklamy s klasickými dvacetivteřinovými televizními spoty. Na realizaci kampaně s názvem „Tvůj projekt patří jenom tobě“ se podílí agentura Médea Interactive. Reklamní bannery se zobrazují během spotů vysílaných v rámci skupiny Prima od 10. října. (TZ)
Reklamní formáty a aplikace v HbbTV využívají hybridní technologii, která kombinuje televizní vysílání s interaktivitou internetu. První synchronizaci s dvacetivteřinovými spoty v tomto formátu u nás realizuje společnost Hornbach ve spolupráci s agenturou Médea Interactive. „Nejedná se o speciálně vytvořenou reklamu, ale o synchronizaci banneru se spotem klienta. Jsme první na trhu v synchronizaci dvacetivteřinového televizního spotu klienta s HbbTV bannerem,“ uvedla Šárka Wagenknecht, ředitelka Médea Interactive. Od 10. října běží HbbTV kampaň „Tvůj projekt patří jenom tobě“ na TV Prima, Prima Cool, Prima Max, Prima Zoom a Prima Love a od 14. října je jako první nasazována rovněž v aplikaci Počasí televize Prima. Zatímco HbbTV bannery jsou zařazeny až v řijnu, televizní a online část kampaně odstartovala již v srpnu.
Díky synchronizovanému propojení digitální televize s internetem umožňuje HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) divákům přímou interakci v televizním vysílání, zatímco nadále sledují vysílaný program. Tuto technologii už nyní v Česku využívá přes milion TV příjímačů. „Je to lákavý a interaktivní způsob představení našich služeb zákazníkům. Cílem této HbbTV synchronizace je aktivně zapojit i pasivní televizní diváky a naučit je, v duchu naší kampaně, „milovat svůj projekt“. Tedy nebrat například rekonstrukce bydlení jako povinnost, ale spíše jako svou vášeň,“ říká David Kolář, ředitel marketingu společnosti Hornbach.
Nyní lze u nás využívat tři reklamní formáty, pro HbbTV zobrazení. Nejčastějším je zobrazení reklamního banneru během vysílání. Ten vybízí diváky ke stisknutí červeného tlačítka, které ho přesměruje na připravenou microsite inzerenta. Je však také možné využít inzerci formou Videospotu nebo umístění reklamního odkazu do menu aplikace dané televize.
Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ
O společnosti Hornbach:
Společnost HORNBACH je nezávislá, rodinná společnost, založená v roce 1877 a jako jediná v segmentu stavebních marketů má za sebou historií sahající přes pět generací. Společnost v současné době provozuje 154 stavebních a zahradních marketů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.
Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Četné nezávislé testy a studie potvrzují vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis.
Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobbymarket“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí přibližně 16 500 zaměstnanců, z toho přibližně 1 430 v České republice.