Mailkit navázal spolupráci s Notino – největší internetovou parfumerií ve střední Evropě

Společnost Internet shop s.r.o., která provozuje síť e-shopů Notino (dříve parfums.cz), nově využívá pro svůj e-mailing nástroj Mailkit, který je využíván nejen pro rozesílky v rámci ČR, ale i na všech dalších čtrnácti trzích, kde Notino působí, včetně USA. (TZ)

2016-01-25 16_39_33-Aplikace pro e-mail a SMS marketing _ Mailkit

Internet shop věnoval více než rok pečlivému výběru poskytovatele e-mail marketingového řešení, který by dokázal naplnit všechny požadavky nejen pro aktuální marketingové aktivity, ale především ty budoucí. V rámci tohoto výběru společnost dlouhodobě testovala několik světových i domácích nástrojů.

“Vzhledem ke značné velikosti zákaznické databáze a z toho vyplývajících objemů rozesílek jsme u předchozího poskytovatele dlouhodobě naráželi na problémy s doručitelností, které měly zásadní dopad na obchodní výsledky kampaní,” říká Václav Kvita, manažer výkonnostního marketingu ve společnosti Notino. “Díky spolupráci s Mailkitem se nám podařilo tento problém vyřešit. Oceňujeme i velmi flexibilní přístup celého týmu, který je schopen rychle reagovat na naše požadavky. Aktuálně pracujeme na nové podobě šablon a výhledově budeme řešit implementaci pokročilejších funkcí Mailkitu jako je například e-mailový remarketing nebo dynamické šablony,”  dodává.

Mailkit je schopen pro Notino zajistit vysokou doručitelnost a udržení reputace e-mailingů, tedy jedny z nejpodstatnějších parametrů pro současnost i budoucnost úspěšných rozesílek. Umožňují to jak individuální objemové dohody s poskytovateli e-mailových služeb, ale také non-stop monitorování doručitelnosti. Důležitou roli hraje i mezinárodní certifikace. To vše pomáhá v rychlém, konzistentním a spolehlivém doručování zpráv do celého světa. I pro společnost s tak vysokými objemy a nároky, jaké má Notino.

“Právě zákazníci jako Notino dokazují, že Mailkit je schopen poskytnout komplexní řešení i pro e-mail marketing na mnoha zahraničních trzích, nejen v rámci Evropy. Vzhledem ke značné velikosti zákaznické databáze a tím i objemů rozesílek je pro Notino zásadní právě důraz na doručitelnost a vysokou reputaci,” vysvětluje Jakub Olexa, jednatel Mailkit.

O společnosti Internet shop s.r.o.

Společnost Internet Shop s.r.o. provozuje největší internetové parfumerie ve střední Evropě. Ve čtrnácti zemích ročně vyřídí stovky tisíc objednávek a zaujímá tak přední místa podle obratů i počtu zákazníků. V České a Slovenské republice, kde působí nejdéle, je lídrem v prodeji vůní. Parfumerie Notino jsou oblíbené zejména kvůli výrazné orientaci na přání a potřeby zákazníka, moderním službám a příznivé cenové politice.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Lékárna.cz, A3 sport, mediální dům Mafra nebo společnosti Baťa a Pet Center a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.