Varšava, 14. prosince. Westwing Home & Living, největší nákupní klub s bytovým vybavením a dekoracemi ve střední Evropě, otevřel svůj kamenný obchod ve varšavském obchodním centru Arkadia. Jedná se o první kamenný obchod této značky v Evropě; doposud firma působila výhradně on-line. Sortiment se bude v nově otevřeném obchodě, stejně jako na stránkách www.westwing.cz, pravidelně obměňovat. (TZ)
Westwing Home & Living otevřel svůj první kamenný obchod v listopadu tohoto roku – přesně pět let od momentu vstupu na trh e-commerce ve střední Evropě. Společnost byla založena v Německu a specializuje se na internetový prodej bytového vybavení a dekorací, přičemž zboží nabízí v časově omezených tematicky a stylově zaměřených kampaních. Tento nákupní model se již osvědčil v Polsku a v Česku, kde má celkem více než dva miliony uživatelů. Proč se společnost rozhodla rozšířit svou činnost o tradiční způsob prodeje?
„Na poli e-commerce jsme zaznamenali velký úspěch. Během pěti let jsme vybudovali silnou a známou značku a zároveň stabilní a ziskovou firmu. Díky tomu si nyní můžeme dovolit další krok, kterým je vstup do světa off-line prodeje. Počítáme s tím, že díky přítomnosti v jednom z největších nákupních center v Polsku, se nám podaří získat nové klienty, zvětšit obrat a posílit naši pozici v interiérovém segmentu“ vysvětluje Tomasz Kasperski, výkonný ředitel Westwing Home & Living pro střední Evropu.
Z průzkumů agentury Gemius vyplývá, že více než polovina Poláků preferuje tradiční kanály prodeje a nenakupuje na internetu. Przemysław Kowalewski, výkonný ředitel Westwing Home & Living pro střední Evropu, přiznává, že otevřením kamenné prodejny chce společnost získat nové zákazníky, kteří dosud na internetu nenakupovali:
„Poláci, Češi či Slováci kupují nábytek a doplňky do domácnosti jednou za několik desítek let; proto chtějí mít možnost dotknout se předmětu a pořádně si ho prohlédnout ještě před nákupem. Dosud to nebylo možné, protože v naší nabídce jsou produkty z celého světa, které nejsou dostupné nikde jinde ve střední Evropě. Otevřením nové kamenné prodejny jsme získali prostor, kde můžeme vystavovat naše unikátní produkty. Doufáme, že klienti, kteří si nabídku ve varšavské Arkadii prohlédnou, se osmělí také k nákupu na stránkách Westwing.“
Nákupní klub Westwing Home & Living nemá stálý sortiment. Dennodenně se na stránkách objeví kolem tisíce nových produktů dostupných v malých množstvích a pouze na několik dní. Jak bude vypadat nabídka v kamenné prodejně?
Marta Suchodolska, kreativní ředitelka Westwing Polsko: „Vytvořili jsme unikátní model kamenného prodeje, který předpokládá časté změny vystavovaného sortimentu. Chceme, aby klienti měli přístup k různým stylově se doplňujícím produktům, stejně jako na našich stránkách. Proto jsme prodejnu rozdělili na několik zón. V každé z nich vystavujeme produkty ve zvoleném stylu. Jednou za dva týdny vyměňujeme jednu stylizaci a v ostatních doplňujeme nové produkty. Část z nich je dostupná pouze v jednom exempláři, ostatní v malých sériích. Díky tomu u nás klienti najdou vždy něco nového a neopakovatelného.“
Více informací: www.westwing.cz
Westwing je mezinárodní lídr na poli e-commerce v oblasti interiérových doplňků a nábytku, který svým klientům nabízí výjimečné produkty v atraktivních cenách. Hlavní sídlo firmy se nachází v Mnichově, ale momentálně Westwing působí ve 14 zemích na 3 světadílech. Firma byla založena roku 2011 a v současnosti zaměstnává přes 1500 osob. Firma je financována skupinou investorů, mj. Access Industries, Fidelity Worldwide Investment, Holtzbrinck Ventures, Investment AB Kinnevik, Odey, Summit Partners a Tengelmann Ventures, kteří doposud do Westwing zainvestovali 209 miliónů eur. Westwing působí v Belgii, Brazílii, České republice, Francii, Itálii, Německu, Nizozemsku, Kazachstánu, Polsku, Rakousku, Rusku, Španělsku, Švýcarsku a na Slovensku.