Praha, 9. ledna 2017 – Komunikační a poradenská společnost Grayling získala prestižní ocenění Czech Business Superbrands 2017. (TZ)
Titul Superbrands, který je v České republice udělován po svém obnovení již pátým rokem, získávají pouze značky, které si svou nominaci zaslouží obchodními výsledky. Expertní komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu hodnotila atributy jako známost, budování brandu, inovace a prestiž.
„Těší nás, že odborná porota vnímá Grayling jako silnou značku, která si vybudovala dobrou pozici na českém trhu. Ocenění Superbrands si velmi vážíme. Pro náš tým konzultantů je pochvalou i povzbuzením do další práce, pro naše klienty signálem, že svému oboru rozumíme a kvalita našich služeb snese ta nejpřísnější měřítka,“ říká Ivo Mareš, ředitel Grayling Czech Republic.
V uplynulém roce získala společnost Grayling také cenu Eastern Europe PR Consultancy of the Year 2016 na galavečeru EMEA SABRE Awards v Berlíně a ocenění Nejlepší agentura pro korporátní komunikaci ve východní Evropě udělované v rámci prestižní soutěže The Eastern Europe Business Elite Awards.
Mezinárodní organizace Superbrands – nejuznávanější nezávislá globální autorita v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek
Kolébkou mezinárodní organizace Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 20 let rozšířil do více jak 90 států napříč 5 kontinenty. V České republice byl projekt realizován již na počátku nového milénia a znovu obnoven v roce 2013. Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů. Proces hodnocení značek se v každé zemi skládá z několika kol. V poslední fázi výběru má rozhodující slovo komise expertů Brand Council, kterou tvoří profesionálové z řad byznysu, marketingu, médií, komunikace či marketingového výzkumu spojení s daným regionem. Ocenění Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od roku 2014 existují 2 kategorie, které zohledňují zaměření značek na B2C (ocenění Superbrands) a B2B (Business Superbrands). Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu.
Organizace Superbrands nabízí oceněným značkám exkluzivní možnost vstoupit do programu Superbrands, který poskytuje na poli marketingu řadu atraktivních možností, jak s tímto prestižním titulem pracovat. Více o programu Superbrands se dozvíte na: www.czechsuperbrands.com, www.facebook.com/czechsuperbrands
O společnosti Grayling:
Grayling je globální komunikační agentura, kterou tvoří 53 poboček v 26 zemích a více než 1 000 zaměstnanci s dlouholetými zkušenostmi v oblasti PR, PA, vztahů s investory, digitální sféry a pořádání akcí, stejně jako hluboké znalosti z řady odvětví. Více informací o společnosti najdete na www.grayling.com.
V České republice patří Grayling k předním poradenským společnostem v oboru Public Relations a Public Affairs. Česká pobočka byla založena v roce 1993 a zůstává jednou z mála firem, které zajišťují kompletní portfolio konzultantských služeb s využitím mezinárodních zkušeností tak, aby nabízená řešení co nejlépe vyhovovala místnímu trhu. Více informací o společnosti naleznete na www.grayling.cz.