Praha, 9. ledna 2017 – Společnost TP Vision si pro svou licenční značku Philips TV najala Weber Shandwick jako svou celoevropskou agenturu pro lifestylové PR. Globální agentura bude Philips TV prezentovat především jako evropskou prémiovou designovou a lifestylovou značku a bude celoročně vést integrované kampaně, mediální vztahy, vytvářet obsah a organizovat akce, například na veletrhu IFA. O klienta se bude starat kancelář Weber Shandwick v Nizozemsku pod vedením Hafidy Abahaiové. (TZ)
Adrian Gonzalez-Ibbitson, mezinárodní PR manažer společnosti TP Vision pozitivně komentuje vyhlídku na spolupráci s agenturou Weber Shandwick: „Až doposud brali lidé Philips TV čistě z technického pohledu, a to jak její značky, tak produkty v čele s nejmodernější řadou televizorů. Máme v plánu se nyní více soustředit na lifestylové vlastnosti našich produktů, díky nimž je tato značka zcela unikátní: prémiový evropský design a technologii Ambilight. Ukázalo se, že Weber Shandwick se svým oceněným tvůrčím a integrovaným způsobem práce, evropskou sítí a centrálním modelem ,hub-and-spokeʻ je pro nás ten nejlepší partner. Naše firma se těší na vzájemnou spolupráci.“
# # #
O společnosti TP Vision
Společnost TP Vision je silným hráčem zaměřeným na oblast vizuální digitální zábavy. TP Vision se zaměřuje na vývoj, výrobu a marketing televizorů Philips v Evropě, Rusku, na Středním Východě, v Brazílii, Argentině, Uruguayi, Paraguayi a vybraných státech Asie a Tichomoří. V TP Vision se spojuje dokonalý design a zkušenosti v oblasti inovací Philips TV s precizní výrobou, flexibilitou a rychlostí TPV. Díky tomuto spojení společnost přináší na trh vysoce kvalitní televizní přístroje: chytré a snadno ovladatelné, s důrazem na sofistikovanost, např. nové materiály a tenký design. Společnost při vývoji svých přístrojů myslí na to, aby uživatelům přinášely jen výjimečné televizní zážitky. S televizory Philips se TP Vision stala světovou jedničkou v oblasti prodeje hotelových televizí. TP Vision sídlící v holandském Amsterdamu je exkluzivním držitelem licence značky Philips TV ve všech zmíněných státech. Společnost je ze 100 % vlastněná TPV, světovým lídrem ve výrobě monitorů a LCD se sídlem v Číně. Společnost TPV Group dlouhodobě posiluje svou pozici na světovém trhu díky využití dlouholetých zkušeností s vývojem, produkcí a logistickou efektivitou. TP Vision zaměstnává okolo 2 000 lidí na několika místech po celém světě.
O společnosti Weber Shandwick
Weber Shandwick je přední globální komunikační firma v 79 městech 34 států a její síť obnáší 127 poboček v 81 zemích. Pestrý firemní tým stratégů, analytiků, producentů, designérů, vývojářů a organizátorů kampaní získal ta nejprestižnější ocenění na světě za inovativní, kreativní přístup a práci s výrazným dopadem, včetně ceny „Globální agentura roku“ časopisu PRWeek v letech 2015 a 2016, „Špičková agentura“ magazínu Ad Age v letech 2014 a 2015 a „Globální agentura roku“ podle Holmes Report v letech 2010, 2012, 2014 a 2015. Weber Shandwick a jeho jednotka Prime získaly od roku 2009 dohromady 31 canneských lvů a jako PR agentura se podílí na dalších 25 lvech. Časopis Ad age rovněž agenturu Weber Shandwick jmenoval „nejlepším pracovištěm“ v letech 2014 a 2015 a PRWeek v letech 2013 a 2014. Firma disponuje hlubokou expertizou na mnoha polích včetně spotřebitelského marketingu, firemní reputace, zdravotnictví, technologie, veřejných záležitostí, finančních služeb, společenské odpovědnosti firem, finanční komunikace a krizového managementu, přičemž využívá proprietárních sociálních, digitálních a analytických metodologií. Weber Shandwick je součástí Interpublic Group (NYSE: IPG). Více informací najdete na stránkách http://www.webershandwick.co.uk/.