Smartlook, produkt firmy Smartsupp s.r.o., se tak stal druhou největší službou tohoto typu na světě. Česká Republika se na počtu uživatelů podílí 8%. Rychlému růstu pomohla investice investičního fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce a společnosti Webnode v hodnotě 10 mil.Kč, kterou Smartlook získal v srpnu 2016. (TZ)
Smartlook nahrává pohyb myší a další chování uživatelů webových stránek a poskytuje provozovatelům stránek automatizované informace na základě nasbíraných dat v podobě video nahrávek.
Provozovatelé webů tedy dostávají informace o tom, kde návštěvníci klikali myší, co vyplnili do formulářů, kde strávili nejvíce času a jak procházeli jednotlivé stránky. Zároveň se dozvědí i o faktických nebo logických chybách ve struktuře stránek a získají inspiraci, jak stránky udělat pro uživatele použitelnější.
Smartlook je nástroj vyvíjený s cílem na jednoduchost, aby ho mohli používat uživatelé webů tvořených šablonami (např. Webnode), ale i majitelé webů na míru nebo marketingové agentury. Zprovoznění Smartlooku je stejně jednoduché jako nasadit nástroj Google Analytics, stačí vložit krátký kód do šablony webu. Odkaz na video o produktu: https://vimeo.com/183823091
Smartsupp.com, s.r.o. je česká SaaS firma. Nejznámějším produktem firmy je Smartsupp.com – live chat pro e-shopy a weby, který je na trhu již od roku 2013 a Smartlook.com, na trhu od roku 2016. Firma získala v srpnu 2016 dva investory (Webnode AG a Reflex Capital SE)