Smartlook, který nahrává návštěvníky webových stránek, narostl na 100.000 uživatelů za 10 měsíců.

Smartlook, produkt firmy Smartsupp s.r.o., se tak stal druhou největší službou tohoto typu na světě. Česká Republika se na počtu uživatelů podílí 8%. Rychlému růstu pomohla investice investičního fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce a společnosti Webnode v hodnotě 10 mil.Kč, kterou Smartlook získal v srpnu 2016. (TZ)

Smartlook nahrává pohyb myší a další chování uživatelů webových stránek a poskytuje provozovatelům stránek automatizované informace na základě nasbíraných dat v podobě video nahrávek.

Provozovatelé webů tedy dostávají informace o tom, kde návštěvníci klikali myší, co vyplnili do formulářů, kde strávili nejvíce času a jak procházeli jednotlivé stránky. Zároveň se dozvědí i o faktických nebo logických chybách ve struktuře stránek a získají inspiraci, jak stránky udělat pro uživatele použitelnější.

Smartlook je nástroj vyvíjený s cílem na jednoduchost, aby ho mohli používat uživatelé webů tvořených šablonami (např. Webnode), ale i majitelé webů na míru nebo marketingové agentury. Zprovoznění Smartlooku je stejně jednoduché jako nasadit nástroj Google Analytics, stačí vložit krátký kód do šablony webu. Odkaz na video o produktu: https://vimeo.com/183823091

O Smartsupp.com, s.r.o.

Smartsupp.com, s.r.o. je česká SaaS firma. Nejznámějším produktem firmy je Smartsupp.com – live chat pro e-shopy a weby, který je na trhu již od roku 2013 a Smartlook.com, na trhu od roku 2016. Firma získala v srpnu 2016 dva investory (Webnode AG a Reflex Capital SE)