ComGate Payments přichází s efektivním řešením EET pro menší e-shopy

Praha, 25. ledna: Společnost ComGate Payments, a.s., poskytovatel platebních bran, nabízí efektivní řešení elektronické evidence tržeb, která se ve své druhé vlně od 1. března 2017 dotkne i českých internetových obchodů. Řešení ComGate Payments nabízí administrační rozhraní všech online plateb včetně jejich kompletní evidence, zajištění komunikace s Finanční správou a technickou podporu provozu systému, a to zdarma ve stávajícím administračním rozhraní platební brány ComGate. (TZ)

Počínaje 1. březnem 2017 vstupuje v platnost druhá fáze zavádění elektronické evidence tržeb, která maloobchodům a velkoobchodům ukládá povinnost vystavovat a evidovat elektronické účtenky za platbu kartou na terminálu v prodejně, platbu v hotovosti a platbu kartou na internetu přes platební bránu. Další vlna zavádění EET se tedy dotkne i internetových obchodů, přičemž zejména pro ty menší představuje implementace systému příliš nákladné a komplikované řešení. Právě těmto e-shopům vychází společnost ComGate Payments vstříc s efektivním řešením jejich zákonných povinností ve vztahu k EET, aby tito podnikatelé mohli i nadále svým zákazníkům poskytovat moderní servis platby online a nesnížili rychlost a úroveň pohodlí nákupu.

V rámci poskytovaných platebních služeb skrze platební bránu ComGate získávají zdarma zákazníci spol. ComGate Payments v rámci evidence EET následující služby:

    • evidenci transakcí uskutečněných přes platební bránu,
    • ke každé platbě vystavení datové zprávy Finanční správě,
    • zajištění komunikace s Finanční správou a přijetí unikátního kódu,
    • vystavení elektronické účtenky a její zaslání jak provozovateli e-shopu, tak koncovému zákazníkovi (e-mail),
    • v případě refundace stornování účtenky v systému Finanční správy,

 

  • poskytnutí administračního rozhraní pro ruční zadávání tržeb a odesílání účtenek.

 

Aktivaci EET provede zákazník v existujícím administračním rozhraní platební brány ComGate na adrese https://portal.comgate.cz/. Pro aktivaci je předem potřeba vytvořit na stránkách daňového portálu příslušného finančního úřadu autentizační údaje do EET nebo o ně zažádat na finančním úřadě.

„Zavádění elektronické evidence tržeb se i v druhé vlně pojí s neochotou podnikatelů nové systémy přijmout a implementovat. Většina provozovatelů menších e-shopů raději platbu kartou zruší, než aby přijala EET a s ní i další povinnosti a náklady. My však víme, že třetina zákazníků našich klientů z řad provozovatelů internetových obchodů volí právě tuto platební metodu, a tak svým stávajícím i potenciálním klientům doporučujeme zachovat možnost online placení. S naším komplexním řešením novou situaci zvládnou bez dodatečných nákladů a budou moci i nadále rozvíjet své služby ke spokojenosti svých zákazníků,“ doplňuje Nikolaj Šťáhlavský, ředitel společnosti ComGate Payments, a.s.

Více informací o řešení EET od společnosti ComGate Payments naleznete na webu: https://www.comgate.cz/cz/eet-v-platebni-brane.

O skupině ComGate

ComGate Payments je dceřinou společností ComGate, a.s., která na českém trhu působí již 15 let a zaměřuje se na služby outsourcingu obsluhy zákazníků. Služby skupiny zahrnují komplexní cyklus od získávání nových zákazníků, jejich obsluhy, zvyšování jejich věrnosti, skladování zboží a jeho doručování zákazníkům, po realizaci plateb za zboží a služby. Kromě platebních řešení svým klientům ComGate poskytuje i služby marketingu, provozuje call centra, realizuje outsourcing osobního prodeje a v několika logistických centrech zajišťuje služby logistiky a fulfillmentu. Skupina působí v České republice a na Slovensku, celkem zaměstnává kolem 350 osob a její tržby dosahují přibližně 500 mil. Kč.

Více informací najdete na www.comgate.cz.