Konference Zákazník 2030 se blíží: Ukáže firmám, jak se měnit spolu s jejich zákazníky

PRAHA, 2016 – Svět se mění. Měníme se s ním my a mění se s ním i naši zákazníci. Takové je motto nové konference, která se zaměří právě na budoucnost vztahu se zákazníky v době, kdy nás sice digitalizace sbližuje, kdy se ale také zdá, že svým zákazníkům přestáváme rozumět. První ročník akce nazvané Zákazník 2030 se koná už 23. února v Praze. (TZ)

Právě pohled na zákazníka v době moderních technologií je hlavním tématem nové konference. „Nebudeme se ptát jen na to, kam směřuje zákaznické chování a kde bude třeba v roce 2030, který jsme si dali i do názvu konference,“ říká Lada Haisová, ředitelka poradenské společnosti POSITIVE, která konferenci spoluorganizuje. „Chceme přijít na to, co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně zákazníci chtějí. Jací jsou zákazníci tzv. generací Y a Z, jak s klienty navázat skutečné partnerství? Chceme ale i připomenout, že ať v roli klientů nebo dodavatelů, jsme především lidé!“ dodává Haisová.

Mezi řečníky jsou vrcholoví manažeři, lékaři, podnikatelé i politici

Mezi řečníky se na konferenci objeví třeba spolumajitel revolučního e-shopu s módou ZOOT.cz Ladislav Trpák, u kterého se budou návštěvníci moci inspirovat, jak „dělat radost“ zákazníkům prostřednictvím prodeje de facto „obyčejných“ věcí. Petra Průšová, Managing Director Kantar, se podívá na možnosti interakce zákazníka se značkou v následujícím desetiletí a Karel Duchek, Executive Director agentury Wunderman, poradí, jak na komunikaci se zákazníkem, aby vás skutečně poslouchal.

Další hosté přinesou praktický pohled na inovativní interakci se zákazníky a budování značky (Ivan Petrův z Brašnářství Tlustý a spol. nebo Lucie Tvarůžková ze Zonky.cz), zamyslí se nad „soubojem“ strojů a lidských pocitů (Lenka Bartizalová, Head of Operation, BlueLink international a Simona Benešová, Site Manager skupiny BlueLink) nebo nad komunikací specifického segmentu, jakým je luxusní zboží (Zuzana Řezníčková, Luxury Brand Management).

Téma klient jako občan bude předmětem vystoupení paní hejtmanky Středočeského kraje, Jaroslavy Pokorné Jermanové.

Celý blok konference bude věnován tématu klient jako lidská bytost. Všichni totiž zůstáváme především lidmi a rychlý vývoj moderních technologií tak trochu nestíháme. Komplikují nám to často naše emoce a bohužel někdy i nemoce. Pak potřebujeme, aby někdo s velkou láskou a empatií pečoval o naše tělo i duši.

Proto se mezi našimi řečníky  objeví i např. certifikovaná sexuální asistentka pro handicapované Vladana Augstenová, profesor Josef Koutecký, významný lékař, zakladatel dětské onkologie v Československu a mimořádná osobnost českého vědeckého, kulturního a akademického života, čestný host konference. Ten se ve svém příspěvku dotkne tématu pacientů jako „klientů s duší“ a předá výtěžek z akce dobrovolnickému sdružení Lékořice

„Školení o zákaznících obvykle dělají na odborných seminářích specialisté. Chtěli jsme změnu. Přiměli jsme zajímavé osobnosti z různých oblastí, aby se nad tématem zamyslely a převedly své vizionářství do reality. I tito uznávaní lidé totiž musí reagovat na změny v zákaznickém chování, které s vývojem technologií a novými formami prodeje či nabízení služeb zákonitě nastávají.

Proto je konference vhodná pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť a všechny, kteří chtějí byznysu více porozumět a inspirovat se,“ říká Tomáš Jindříšek, Managing Partner a spoluorganizátor akce z digitální agentury DARK SIDE.

Konference Zákazník 2030 odstartuje 23. února 2017 v 9 hodin, akce se koná v budově OKsystem v Praze 4 (Na Pankráci 1690/125). Registrační formulář a veškeré informace k programu a organizaci konference najdete na www.zakaznik2030.cz.

Část výtěžku poputuje na zpříjemnění pobytu pacientů v nemocnicích

Akce je rovněž koncipována jako charitativní. Část získaných prostředků bude totiž použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet jim psychickou podporu a podporovat jejich motivaci k uzdravení. Více na www.lekorice.com