Praha, 21. března 2017 – digitální agentura Dobrý web se stala partnerem společnosti Outdoor Concept pro komplexní marketingovou komunikaci v online prostředí. (TZ)
Outdoor Concept je česká společnost působicí na trzích střední a východní Evropy, kde distribuuje produkty značek Hannah, Rafiki nebo Keen a zároveň je distributorem outdoorových značek pro českou maloobchodní síť Rock Point. Dobrý web zvítězil ve výběrovém řízení s precizně navrženou kombinací služeb, která vhodným způsobem propojí výkonnostní a brandové kampaně na podporu jednotlivých značek a prodejních akcí.
„V současné době připravujeme nové e-commerce řešení pro naši společnost, a tak jsme se rozhodli využít tuto příležitost i pro změnu plánování a realizaci online kampaní. Zkušenosti s agenturou Dobrý web již nějaké máme, a proto věříme, že právě ona je tím správným partnerem, který nám pomůže vybudovat silné brandy v prostředí sportovních a outdoorových značek,“ říká Martin Kalaš, marketingový manažer Outdoor Concept.
„Věříme v úspěšnou spolupráci, jejímž výsledkem by měl být výrazný nárůst tržeb z online aktivit, stejně jako zvýšení povědomí značky. Jsme moc rádi, že je klient otevřen novým příležitostem celkového rozvoje byznysu v online světě, které pro Outdoor Concept hodláme aktivně nalézat,“ dodává ke spolupráci Michal Mládek, obchodní ředitel Dobrého webu.
O Dobrém webu
Konzultační agentura Dobrý web zvyšuje svým klientům návratnost investic do digitálních kanálů. Tým Dobrého webu se skládá z předních odborníků na internetový marketing, copywriting, SEO, webovou analytiku. Divize ExperienceU je zaměřena na digitální inovace a UX výzkum. Dobrý web také pořádá pravidelná školení a semináře, projekt WebTop100 a společně s AKA pořádá akademii digitálního marketingu DigiAka.
Více informací naleznete na www.dobryweb.cz