Česko-slovenská výkonnostní agentura PerformicsB2Bgroup se stala v březnu vítězem kategorie Performance v prvním ročníku slovenské soutěže Digital PIE 2017. Soutěž pořádala Asociace digitálních marketingových agentur (ADMA), sdružení profesionálních agentur, které působí v oblasti digitálního marketingu.
ADMA naplnila své několikaleté úsilí a zrealizovala soutěž pro digitální agentury Digital PIE 2017. Soutěž měla tři kategorie – Performance, Idea a Execution. Do prvního ročníku se přihlásilo celkem 33 digitálních agentur, z celkového počtu přihlášených projektů, kterých bylo 116, si cenu odneslo 24 projektů od 11 agentur. V kategorii Performance, tedy kategorii, kde porota hodnotí schopnost agentury dosáhnout na základě zadání co nejefektivnějším způsobem mimořádných výsledků, vyhrála také největší výkonnostní agentura na Slovensku, agentura PerformicsB2Bgroup, s projektem Automatizovaný bidding na portálu Heureka.sk (spolu s jinými pracemi dalších agentur).
Agentuře se podařilo pomocí efektivní strategie nastavování biddingu zlepšit pozici kampaně klienta BestDrive na portálu Heureka.sk a tím zvýšit počet konverzí a následný obrat klienta. Bidování neboli BiddingTools je nástroj na zbožových srovnávačích pro e-shopy. Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, lze dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit svoje konverzní šance. Celkový přínos nástroje spočívá ve zvyšování obratu přiváděním zákazníků, kteří provedou více konverzí. Správné nastavení tak má velký vliv na účinnost webové kampaně dané společnosti.
„Podíl nákladů na obratu, cena za lead, cena za akci, obrat a jiné obchodní metriky jsou nedílnou součástí každodenního života ,performera‘. Proto jsme všichni s radostí přivítali tuto soutěž. Soutěž, kde jsme měli konečně šanci ukázat, že naše práce je také velmi důležitá pro digitální trh,“ říká Daniel Zaiček, Business Development Director společnosti PerformicsB2Bgroup.
O agentuře PerformicsB2Bgroup
Agentura PerformicsB2Bgroup je největší výkonnostní agentura na světě. V České republice působí Performics od června 2012, v roce 2015 se spojila s jednou z největších tuzemských agentur B2B Group, která působí jak v Česku, tak na Slovensku, kde je lídrem v segmentu výkonnostních agentur.
Agentura zajišťuje servis v oblasti performance marketingu – SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display reklamě, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech.