Obrat společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. vzrostl o 4,5 procenta

Brno, 11. 4. 2017. Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. bilancuje úspěšný hospodářský rok v České republice. Obrat společnosti včetně DPH vzrostl v roce 2016 o 4,5 procenta na 2,47 miliardy Kč (2015: 2,36 miliardy). V uplynulém roce prodal maloobchodník s obuví prostřednictvím svých kamenných prodejen
a internetového obchodu 3,72 milionu párů obuvi. „Čistě matematicky tak každý třetí Čech nosí obuv od Deichmanna,“ říká jednatel společnosti Karel Madzia. „Naše strategie usilující o trvale udržitelný růst se tak osvědčila i v roce 2016,“ dodává.

První prodejnu v České republice otevřela společnost DEICHMANN-OBUV
v roce 2003 a od roku 2011 je se svým konceptem „módní obuvi v dobré kvalitě za trvale nízké ceny” lídrem na trhu. Ke konci roku 2016 provozovala společnost celkem 110 kamenných prodejen. Jejich počet tak zůstal oproti roku 2015 nezměněn. „V minulém roce jsme výrazně investovali do modernizace našich stávajících prodejen. Kvalitativní růst je v popředí našeho zájmu,“ vysvětluje Madzia. Pro letošní rok se plánují 4 nové prodejny a 10 renovací.

DEICHMANN-OBUV s.r.o. kombinuje výhody stacionárního prodeje s novými možnostmi internetu. Už tři roky mohou zákazníci nakupovat také online na www.deichmann.com, a to 24 hodin denně 7 dní v týdnu s doručením zdarma. Pokud by obuv neseděla, může ji zákazník bezplatně vrátit nebo vyměnit v kterékoliv kamenné prodejně. Od října 2015 nabízí DEICHMANN-OBUV navíc také službu Ship to Home – doručení zboží na zadanou adresu. „Díky omnichannelovému konceptu mohou naši zákazníci využívat našich komfortních služeb kdykoliv a kdekoliv,“ vysvětluje Madzia.

Obchodník roku 2016

To podle jednatele potvrzuje i fakt, že společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. získala v roce 2016 již popáté ocenění Obchodník roku v kategorii Obchodník s oděvy a obuví. Agentura pro výzkum trhu (GfK Czech) se dotazovala 2 000 spotřebitelů na známost značky, důvěru a spokojenost se sortimentem, službami a s kvalitou maloobchodníků v České republice.

„Toto opakované ocenění od našich zákazníků nás velmi těší. Ukazuje nám, že náš koncept v České republice je správný,“ míní Madzia.

Podpora lidem v nouzi

Pro společnost DEICHMANN je sociální angažovanost velmi důležitá. Proto už mnoho let podporuje lidi, kterým osud ukázal svou odvrácenou tvář, a pomáhá jim. Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak darovala například Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc Robinson Klenčí poukázky na nákup nové dětské obuvi. Dětský domov v městečku Klenčí pod Čerchovem, nacházející se blízko německých hranic na západě České republiky, se stará o děti, které se ocitly v nouzi, byly týrány nebo zanedbávány. Dále podporuje obchodník s obuví již sedm let také Domov pro osoby se zdravotním postižením v Kunovicích, který se stará o chronicky nemocné a hendikepované. Díky finančnímu daru byly zakoupeny potřebné medicínské přístroje. Projektu „Šance podaná ruka“ křesťanského společenství na východě České republiky přispěla společnost DEICHMANN na přestavbu ubytovacích kapacit.

Skupina DEICHMANN jde po úspěšném roce opět do ofenzivy
v online i stacionárním prodeji

DEICHMANN-OBUV s.r.o. je dceřiná společnost DEICHMANN SE, která je lídrem na německém a evropském maloobchodním trhu s obuví. Skupina DEICHMANN dosáhla v uplynulém hospodářském roce ve 23 evropských zemích a USA hrubého obratu 5,6 miliardy eur (4,8 miliardy eur čistého obratu). Nárůst obratu očištěný o měnové efekty činí 5,6 %. Skupina DEICHMANN prodala v roce 2016 prostřednictvím svých kamenných prodejen a internetových obchodů asi 173 milionů párů obuvi. Ke konci roku 2016 provozovala celosvětově celkem 3 857 prodejen a zaměstnávala 38 252 pracovníků. V roce 2016 tedy společnost vytvořila téměř 1 000 nových pracovních míst.

V roce 2017 otevře obchodní skupina DEICHMANN první prodejny ve Francii
a v Belgii. Současně chce dále rozšiřovat síť prodejen na stávajících trzích, přičemž v popředí stojí kvalitativní růst. V aktuálním roce plánuje skupina DEICHMANN mezinárodně otevření 262 nových prodejen. Kromě toho má být dalších 185 prodejen modernizováno. Během letošního roku bude DEICHMANN investovat celkem cca 232 milionů eur do mezinárodní infrastruktury.

Pokračuje také digitální expanze. V současnosti prodává skupina DEICHMANN své produkty mezinárodně prostřednictvím 29 vlastních internetových obchodů a 4 obchodních portálů. Pro rok 2017 plánuje další internetové obchody
a s tím související nabídku služeb na stávajících trzích.

Sezónu jaro/léto zahájil DEICHMANN s novou reklamní tváří. Britská zpěvačka Ellie Goulding připravila ve spolupráci se společností DEICHMANN svou první vlastní kolekci obuvi a pro evropský trh ji představila v Londýně. Tenisky, etno sandály, podpatky, platformy, espadrilky nebo pantofle na podpatku – celá

kolekce „Ellie Goulding for DEICHMANN“ se nese v duchu motta „Rock your Look“. Pestré barvy, extravagantní tvary, individuální opracování nebo nýty
v rockovém duchu přitom propůjčují stylovým kouskům tu pravou osobitost. Kolekce bude v nabídce prodejen a internetových obchodů skupiny DEICHMANN celkem ve 21 evropských zemích.

Více na www.rockyourlook.eu

_____________________________________________________________

Společnost DEICHMANN SE se sídlem v Essenu (Německo) byla založena
v roce 1913 a nachází se ve stoprocentním vlastnictví rodiny zakladatele. Společnost je lídrem na evropském trhu s obuví a zaměstnává celosvětově přes 38.000 pracovníků. Pod jménem DEICHMANN jsou vedeny prodejny v Německu, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Dánsku, Velké Británii, Itálii, Chorvatsku, Litvě, Rakousku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Rusku, Švédsku, Srbsku, Slovensku, Slovinsku, Španělsku, České republice, Turecku a Maďarsku. Mimo to je obchodní skupina zastoupena ve Švýcarsku (Dosenbach/Ochsner Shoes/Ochsner Sport), v Nizozemsku (vanHaren), v USA (Rack Room Shoes/Off Broadway). V Německu je součástí skupiny také Roland SE. Pod názvem MyShoes SE je firma zastoupena v Německu, Rakousku a Švýcarsku. V roce 2017 otevře obchodní skupina první prodejny ve Francii a v Belgii.