Novým členem tiskového oddělení T.Mobile se od 1.5. 2017 stal Tomáš Leixner, který zastává pozici Senior specialisty vztahů s veřejností se zaměřením na B2C a korporátní problematiku.
Tomáš Leixner (33) působil v předchozích letech jako tiskový mluvčí Jizerské 50, v agentuře RAUL zaměřené na sportovní marketing zároveň řídil komunikační tým a podílel se na aktivačních projektech pro klienty adidas nebo hlavní město Praha. V minulosti pracoval rovněž jako sportovní novinář. Leixner vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově a marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní. Je ženatý a má syna, ve volném čase se věnuje především běhu a dalším sportům.
O T-Mobile
Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, vloni oslavila 20 let na českém trhu. Se šesti miliony mobilních zákazníků je jedničkou na českém mobilním trhu.
T-Mobile je ale především integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení nejen pro firmy. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti
a špičkové inovace v oblasti technologií.
T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce
a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz (portál pro novináře), www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů).