PRAHA, 17. května 2017 – Společnost Canon, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, dnes odstartovala komunikační kampaň s názvem ‚Live for the story‘. Nová propagace značky Canon poběží napříč celou Evropou. Cílí na všechny příznivce focení a chce se více přiblížit mladší generaci prostřednictvím vyprávěním jejich vlastních příběhů. ‘Live for the story’ povzbuzuje lidi k tomu, aby ve svých každodenních životech vyhledávali unikátní okamžiky, bez ohledu na to, kde se aktuálně nachází nebo co právě dělají.
360° kampaň byla navržena londýnskými agenturami VCCP a PHD a evropský zákazník na ni narazí v televizním vysílání, v kině, na ulicích, v retailu, a především v online světě. V České republice a na Slovensku je za implementaci kampaně zodpovědná agentura Emperium a pilířem lokální komunikace jsou především sociální sítě a eventy, včetně spolupráce s lokálními ambsadory a influencery.
„Zůstat silným hráčem v oblasti, která se neustále mění a vyvíjí, je velmi vzrušující. Využíváme k tomu nové přístupy, kterými oslovíme mladší publikum,“ říká Ladislav Paleček, ředitel Canon Česká republika a Slovensko. „Canon nabízí mnohem více než jen fotografie. Umíme příběhy tisknout, ukládat a pomocí aplikací, jako je třeba Lifecake, je i utvářet.“
„Zážitky jsou velmi důležitou součástí našich životů a ‘Live for the story’ inspiruje k jejich opravdovému vychutnání. Každá součást této kampaně má jeden hlavní cíl: povzbudit nás k tomu, abychom mohli zachytit příběhy, které přináší každý nový den,“ dodává Ladislav Paleček.
V rámci zahájení nové kampaně společnost Canon vypisuje unikátní soutěž, ve které hledá zájemce o jedinečnou roční dovolenou. Náplní této práce totiž budou cesty po celém světě. Tváří soutěže s názvem ‘365 Days of Summer’ je americká herečka, zpěvačka a modelka Zoë Kravitz. Stávající i noví příznivci značky Canon mohou sdílet své letní příběhy pod hashtagem #LiveForTheStory a @CanonCZSK a měli tak šanci vyhrát práci snů.
O společnosti
Canon Europe je regionální obchodní a marketingové zastoupení japonské společnosti Canon Inc., která působí celkem ve 116 zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe a zaměstnává zde 19 000 lidí.
Společnost Canon, Inc. byla založena v roce 1937 s cílem nabízet zákazníkům nejkvalitnější fotoaparáty dostupné na trhu. Fascinace obrazem a jeho možnostmi ale Canon podněcovala k rozšíření vlastních technologií do mnoha dalších oblastí trhu. Společnost se tak etablovala jako přední světový dodavatel spotřebitelských i podnikových řešení pro zpracování obrazu. Portfolio značky Canon zahrnuje široký sortiment produktů – od digitálních kompaktních fotoaparátů a zrcadlovek přes televizní kamery a přenosné rentgenové přístroje až po multifunkční a produkční tiskárny. Společnost Canon pro všechny tyto produkty poskytuje vysoce kvalitní podporu a řadu služeb s přidanou hodnotou.
Canon intenzivně investuje do výzkumu a vývoje s cílem přinášet nejhodnotnější a nejinovativnější produkty a služby, které uspokojí tvůrčí potřeby zákazníků. Značka Canon tak všem zákazníkům – od amatérských fotografů až po profesionální tiskárny – umožňuje plně uplatnit jejich zaujetí pro obraz.
Podnikovou filozofií společnosti Canon je Kyosei – „společně žít a pracovat pro obecné blaho“. V rámci regionu Evropy, Středního východu a Afriky usiluje společnost Canon Europe o trvale udržitelný růst a cíleně se zaměřuje jak na omezení environmentálních dopadů svých činností, tak i na to, aby zákazníkům nabídla produkty, řešení a služby, pomocí kterých mohou i oni snížit svůj negativní vliv na životní prostředí. Canon je držitelem globální certifikace dle standardu ISO 14001, která potvrzuje prvotřídní přístup společnosti k otázkám ekologie a ochrany přírody.
Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.