Oslovte díky Skliku diváky internetové televize Stream.cz

Reklamní systém Sklik představuje nový nástroj umožňující cílené oslovení diváků internetové televize Stream.cz. „Obrovská výhoda této novinky spočíváv rozšíření dostupnosti tohoto cílení pro kohokoli prostřednictvím rozhraní Skliku a zároveň využívá širokého spektra pořadů na Stream.cz. Dosud bylo cílení na diváky Stream.cz – například prostřednictvím product placementu nebo videospotů – dostupné pouze úzké skupině inzerentů s vyššími rozpočty. Nyní k oslovení diváků Stream.cz otevíráme dveře i malým a středním klientům ,“ komentuje Matěj Lopata, manažer obchodního týmu Sklik.

V rámci obsahové sítě Skliku tak mohou ode dneška inzerenti zaměřit svoji reklamu přímo na konkrétní cílovou skupinu už od počátku své kampaně, a to na dva typy publika. Prvním jsou diváci konkrétních pořadů internetové televize Stream.cz (tzn. například majitel obchodu s bio potravinami může cílit na publikum pořadu A DOST!). Druhým jsou diváci dané kategorie pořadů (například pořadů o vaření).Cílení videoreklamy podle jednotlivých pořadů je na českém trhu internetové reklamy novinkou. Inzerentům jej můžeme nabídnout díky dlouhodobě stabilní sledovanosti našich pořadů. Zároveň je pro něj nutná důsledná anonymizace dat, která je pro nás samozřejmostí,“ říká Matěj Lopata a dodává: „díky nové možnosti oslovit diváky pomocí cílení na konkrétní kategorii pořadů pak mohou inzerenti snadno oslovit širší cílovou skupinu například příznivců filmů nebo tematiky vaření.“

Více o cílení reklamy v Skliku

Dodejme, že stejně jako u již využívaných typů behaviorálního cílení v Skliku, např. dle zájmů uživatelů nebo jejich pohlaví, jsou data pro cílení reklamy na diváky Stream.cz anonymizovaná a nikdo tak nemůže s prohlíženými pořady spojovat konkrétního člověka.

Stream.cz je internetová televize společnosti Seznam.cz s původní seriálovou tvorbou jako např. Kancelář Blaník, Pěstírna či pořady Jídlo s.r.o. nebo Kazmova One Man Show, opominout nelze oblíbenou sekci Pohádky. Programová skladba přitáhne k obrazovkám telefonů, tabletů i počítačů 300 tisíc lidí každý den.Stream.cz baví každý měsíc 2 miliony diváků, kteří si přehrají 40 milionů videí. Sociodemo vybraných pořadů a celého Stream.cz s rozdělením podle zařízení najdete na Seznam.cz/reklama.

Autorem textu je David Velechovský, manažer obchodního týmu Sklik. Více informací najdete na Sklik blogu.