20 milionů fanoušků, 20 jazyků, 1 píseň – Lidl děkuje

Světová komunita fanoušků Lidlu na Facebooku dosáhla v květnu 20 milionů. To je více než dostatečný důvod k poděkování. Ale to není všechno. Lidl své věrné komunitě nabídne i něco neobyčejného.

Finská zpěvačka Saara Aalto speciálně pro Lidl a jeho facebookové fanoušky napsala a nazpívala text na melodii hitu skupiny Passenger „Let her go“ z roku 2012. Spojila v něm 20 jazyků z různých zemí, ve kterých Lidl působí. Tato třicetiletá zpěvačka je ve Finsku známá již dlouho a rok 2017 se nese ve znamení jejího mezinárodního proslavení. Momentálně pracuje na svém prvním mezinárodním albu s hudebními producenty Xenomania a Metrophonic, týmy stojícími za celosvětově známými hity Kylie Minogue a Cher.

Ještě předtím ale 23. května na Facebooku všech Lidl zemí a Youtube kanálu společnosti oslaví svou premiéru Lidl song, který naleznete zde:

https://youtu.be/7YnkCWg3utU

Zpěv byl přitom pro finalistku britské soutěže „X Factor UK 2016“ tou snadnější částí spolupráce. Vtěsnat 20 jazyků do jednoho songu by totiž bylo náročné i pro zkušeného zpěváka, který ovládá více jazyků. „Hudba, jazyky a různé kultury jsou mojí vášní, takže jsem ze zpěvu ve 20 jazycích byla nadšená,“ komentovala spolupráci Aalto. „Když mě Lidl oslovil, prohlédla jsem si jeho facebookové stránky napříč Evropou, a hned jsem věděla, že to musím udělat. Líbila se mi interakce mezi Lidlem a jeho fanoušky, která byla přátelská a přívětivá, téměř neformální, stejně, jako to mám já se svými vlastními fanoušky,“ řekla třicetiletá zpěvačka.

Vyslyšená přání

Pro Lidl není komunikace na sociálních sítích primárně o kvantitě. Ve všech komunitách je pro nás tou nejdůležitější věcí kvalita komunikace s našimi zákazníky a fanoušky. Odpovídáme na otázky, dostáváme zpětnou vazbu, inspirujeme. Růst naší komunity ukazuje, že se komunikace s našimi zákazníky ubírá správným směrem. A nejedná se jen o Německo, Itálii a Španělsko, kde máme na facebooku nejvíce fanoušků, ale o profily všech 28 zemí.

A studie „Lidl jedničkou mezi prodejci potravin na Facebooku v Evropě“ od agentury Socialbakers ukazuje, že krok s Lidlem nedokáže na sociálních sítích udržet nikdo. V porovnání s konkurencí má ale Lidl mezi prodejci potravin nejen nejvíce facebookových fanoušků. Vyšší než u konkurence je také počet interakcí v podobě komentářů nebo reakcí – a to s jasnou převahou.

Studii Socialbakers naleznete zde:

https://sbks-www.s3.amazonaws.com/www/storage/www/files/Lidl-2017.png

O společnosti Lidl

Společnost Lidl působí v České republice od roku 2003. Z původních 14 prodejen rozšířila svou obchodní síť na současných 234. Strategické rozmístění prodejen a jednoduchost prodeje tvoří základy úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou charakteristické vysokou funkčností, účelovostí a příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě u společnosti Lidl vždy stojí spokojený zákazník.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, tj. vlastních produktech. Veškerý sortiment zboží podléhá neustálé, přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží garantují čerstvost všech potravin.

Společnost Lidl pro své zákazníky tradičně připravuje speciální tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika