Nový design stránek Arome.cz má k 1. 6. 2017 kromě nového, atraktivního, vzhledu i další funkce a obsahové změny. Tou nejvýraznější je rozšíření webu, původně o parfémech, také o dekorativní kosmetiku a péči o tělo a díky tomuto novému zaměření, tak Arome.cz, aspiruje na pozici jedné z největších on-line beauty komunit na českém trhu.
Komunitní web Arome.cz funguje už od roku 2006. Založen byl původně jako osobní stránka bloggerky Ady, která stojí také za vznikem fashion webu Módní Peklo.cz. Rostoucí komunitu původně zaměřenou výhradně na parfémy koupila v roce 2014 MAFRA, a.s. S 1 500 000 zobrazenými stránkami měsíčně se řadí k jedné z největších on-line beauty komunit.
Uživatelé webu Arome.cz se v první řadě mohou těšit na vizuální proměnu Arome.cz. Redesign se týká kompletně celého webu a změny se dočkalo i jeho logo. „Redesign reaguje na aktuální trendy v digitálním světě. Jeho cílem bylo Arome nejen vizuálně pročistit a dodat mu moderní vzhled, ale také usnadnit navigaci na webu a zkvalitnit tak uživatelský zážitek,“ komentuje novou podobu webu projektová manažerka Blanka Kunčarová.
Kromě vizuální změny se komunitní web rozšiřuje o katalog dekorativní kosmetiky a péče o pleť i tělo. Změna se do webu promítla také obsahově, a to jak v magazínu, tak v inzerci, recenzích a populárních diskusích.
Beauty web představí svým uživatelům i mnoho nových funkcí. Kompletní rekonstrukcí prošly recenze nebo soukromé zprávy, které nyní fungují více jako chat. V novinkách ze světa kosmetiky se pomůže uživatelům orientovat magazín nebo třeba TIP Dne. Arome.cz plánuje i nadále rozšiřovat a přidávat další funkce i obsahové novinky.
Uživatel, který hledá parfém nebo kosmetiku, na Arome získá inspiraci a může si pročíst recenze a poradit se s komunitou. Na základě cenných zkušeností uživatelů, jim Arome jako rádce pomůže vybrat ten nejlepší beauty přípravek.