Petra Štěpánová, dlouholetá analytička a mluvčí Bisnode v České republice bude od června komunikovat také za slovenskou pobočku Bisnode. Bisnode je leader v oblasti poskytování ekonomických informací o společnostech a podnikatelích. Prostřednictvím svých řešení pomáhá firmám zvyšovat tržby a minimalizovat obchodní rizika. Bisnode působí v 18 evropských zemích a díky strategickému partnerství s Dun & Bradstreet poskytuje informace z více než 190 zemí světa o 240 milionech firem z celého světa. V České republice a na Slovensku má 190 zaměstnanců a v roce 2016 vykázal tržby převyšující 261 milionů korun.
„Mým hlavním cílem v nejbližším období bude sjednotit PR aktivity v České republice a na Slovensku. Budeme důsledně využívat synergií, stejně jako unikátní pozici Bisnode na obou trzích v oblasti jedinečných dat a zákaznických řešení s vysokou přidanou hodnotou. Do budoucna se těším především na komunikační výzvy v oblasti BigData či automatizace decision makingu, což je směr, kterým se Bisnode ubírá,“ říká Petra Štěpánová.
Jiří Skopový, generální ředitel Bisnode pro česko-slovenský klastr Bisnode k tomu dodává: “Petra je zkušená profesionálka v oblasti B2B komunikace, která se více než 10 let úspěšně podílí na budování dobrého jména a povědomí o ČEKIA a následně Bisnode i Dun & Bradstreet v České republice. Jsem přesvědčen, že její zkušenosti a elán naplno využijeme také na Slovensku. S ohledem na šíři našeho produktového portfolia budeme rozšiřovat komunikační kanály tak, abychom oslovili co nejvíce zákazníků a na trhu byli vidět jako jednička v oblasti nabídky komplexních řešení pro zvyšování tržeb a minimalizaci obchodních rizik našich klientů.“
Petra Štěpánová vystudovala Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze a většinu své pracovní kariéry strávila v různých řídících pozicích agentury ČEKIA a později Bisnode. Je vdaná a má dvě děti. K jejím největším koníčkům patří individuální cestování do exotických destinací.