Mailkit uspořádá v Praze workshop na téma GDPR a e-mailing

Společnost Mailkit, vytvářející řešení pro e-mailový marketing, organizuje 23. srpna workshop, na němž se bude diskutovat o vztahu mezi připravovaným Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) a e-mailingem. Mezi přednášejícími nebude chybět Jakub Olexa z Mailkitu, Michal Nulíček z advokátní kanceláře Rowan Legal, David Finger ze Seznam.cz nebo Tomáš Charvát ze společnosti Excello a Tim Draegen ze společnosti Dmarcian.com.

2017-05-09 18_10_44-Aplikace pro e-mail a SMS marketing _ Mailkit

Michal Nulíček promluví o základních principech právní úpravy zasílání obchodních sdělení a ochrany osobních údajů. Dotkne se také povinných náležitostí sdělení a vysvětlí, jaké změny GDPR do této oblasti přinese.

Jakub Olexa se bude mimo jiné věnovat tomu, jak by se měl e-mailing podle GDPR správně dělat a taky promluví o získávání osobních údajů ze sociálních sítí.

David Finger bude mluvit o antispamové politice Seznamu a Tomáš Charvát jej doplní pohledem na to, jaké jsou formy a výskyty osobních údajů v rámci firmy, která využívá direct marketing. Zajímavé bude taky jeho povídání o tom, jak lze konkurenci šikanovat pomocí GDPR.

Na konferenci vystoupí také Tim Draegen ze společnosti Dmarcian.com, který bude hovořit o technologii DMARC a jejím využití pro ochranu domén používaných pro e-mailing a jak tato technologie pomůže klientům v přípravě na GDPR.

Workshop se uskuteční 23. srpna v čase 9:00 – 16:00 v Praze v hotelu Grandior (Na Poříčí 1052/42). Podrobnější informace o programu i přihlášení najdete na webu v GDPR & E-mailing workshop.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, Lékárna.cz, A3 sport, mediální dům Mafra nebo společnosti Baťa a Pet Center a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.