Heureka.cz si pro realizaci své podzimní kampaně vybrala agenturu Saatchi & Saatchi, která je součástí komunikační skupiny Publicis One. Ta bude mít za úkol kompletní produkci TV a on-line kampaně v Česku a na Slovensku.
Agentura Saatchi & Saatchi připravila pro nákupního rádce Heureka.cz nový koncept komunikace, který si klade za cíl představit Heureku jako místo, kde začínají všechny nákupy. Kampaň bude od září probíhat v Česku a na Slovensku. Na televizní část kampaně budou navazovat on-line aktivity.
„Velmi nás těší, že můžeme pracovat pro tak významného internetového hráče, jakým je Heureka.cz, která je dlouhodobě nejúspěšnějším on-line nákupním rádcem a vůbec jednou z nejnavštěvovanějších internetových stránek v Česku,“ říká Lucie Garbienová, account director ze Saatchi.
„Koncept agentury přesně vystihl naši potřebu komunikovat Heureku jako místo, kde zákazníci najdou pomoc a radu při každém on-line nákupu – ať se jedná o výběr konkrétního zboží, e-shopu nebo samotný nákup,” říká Daniel Blažek, marketingový ředitel nákupního rádce Heureka.cz, a dodává k tomu: „Saatchi & Saatchi jsou pro nás známkou kvalitní kreativy i spolehlivé a profesionální realizace spotů. Věřím, že se nám s nimi podaří vytvořit kvalitní a snadno rozpoznatelné spoty, které diváky pobaví.“
O Heureka.cz
Heureka.cz je dlouhodobě největší nákupní rádce na českém internetu. Každý měsíc pomáhá s nákupem v průměru třem milionům lidí, kteří vybírají z více než dvaceti milionů produktů a desítek tisíc internetových obchodů. Patří mezi 10 nejnavštěvovanějších webů v ČR. Více na www.heureka.cz.
O Saatchi & Saatchi
Agentura vstoupila na český trh již v roce 1992 a je součástí Saatchi & Saatchi Worldwide, která patří k historicky nejuznávanějším reklamním agenturám světa. Od roku 2001 působí v rámci nadnárodní komunikační skupiny Publicis Groupe. Mezi klienty Saatchi & Saatchi v České republice patří například T-Mobile, Toyota, Visa, NN Penzijní společnost, Intersnack a další. Více informací na www.saatchi.cz. Saatchi & Saatchi – the lovemarks company.
O Publicis One
Publicis One je globální podnik v oblasti komunikací, který pod jednou střechou spojuje agenturní schopnosti a odborné znalosti Publicis Groupe. Publicis One je vybudovaný okolo zájmů svých klientů a uznává současnou potřebu specializace a zároveň integrace, která se aktuálně projevuje v marketingu. V čele společnosti Publicis One stojí Jarek Ziebinski, global CEO. Společnost funguje napříč čtyřmi odvětvími Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide s MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, MediaVest | Spark, Optimedia | Blue 449), Publicis.Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) a Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Publicis One má více než 8000 zaměstnanců v 50 zemích a funguje napříč Latinskou Amerikou, Evropou, Středním východem, Afrikou a Asií. Spojuje nás touha Publicis Groupe předávat klientům hodnotu „V jednotě je síla“ („The Power of One“).