Tržby skupiny Valeo vzrostly o 16 % na 9,5 miliardy eur

Provozní zisk se zvýšil o 17 % na 754 milionů eur, což je 8,0 % tržeb

Čistý zisk vzrostl o 20 % na 506 milionů eur, 5,3 % tržeb

Objem nových zakázek

  • 14,9 miliardy euro bez Valeo Siemens eAutomotive, nárůst o 16 %
  • 3 miliardy eur v rámci Valeo Siemens eAutomotive

Jacques Aschenbroich, předseda představenstva a výkonný ředitel skupiny Valeo:

„Naše výsledky potvrzují růst a profitní potenciál našeho portfolia inovativních produktů pro snížení emisí CO2 a autonomní řízení, v souladu se strategickým plánem předloženým v Londýně 28. února 2017. Během první poloviny tohoto roku jsme velmi rádi přivítali týmy Ichikoh do skupiny Valeo. Jejich začlenění do naší divize Visibility Systems probíhá skvěle a umožní nám zanechat větší stopu v Asii, hlavně u našich japonských zákazníků. Počáteční komerční úspěch Valeo Siemens eAutomotive ukazuje naši schopnost stát se lídrem na rychle rostoucím trhu elektromobilů.“

Druhé čtvrtletí 2017:

  • konsolidované tržby 4,697 milionů eur, vzrůst o 12 % (o 5 % jako přímo porovnatelné, metodika like-for-like)

První pololetí 2017:

  • objem nových zakázek s podporou technických inovací:
    • 14,9 miliard eur bez Valeo Siemens eAutomotive, nárůst o 16 %
    • 3 miliardy eur v rámci Valeo Siemens eAutomotive
  • konsolidované tržby 9,464 milionu eur, vzrůst o 16 % (o 9 % podle metodiky like-for-like)
  • tržby divize prvovýbavy 8,235 milionů eur, nárůst o 16 % (o 9 % dle metodiky like-for-like)
  • provozní marže narostla o 17 % na 754 milionů eur, což je 8 % tržeb
  • čistý připsaný zisk vzrostl o 20 % na 506 milionů, 5,3 % tržeb
  • free cash flow 99 milionů eur, v souladu s plánem z našeho Dne investorů 28. února 2017

Náhled 2017:

Založen na následujících předpokladech:

–          růst globální automobilové produkce mezi 1,5 a 2 %

–          ceny základních surovin a směnný kurz zůstane na současné úrovni

Valeo potvrzuje své cíle na rok 2017:

  • Růst tržeb o víc než 5 procentních bodů nad průměrem trhu
  • Mírný nárůst provozní marže (jako % tržeb a před akvizicemi)