PRAHA, 8. září 2017 – Další ročník prestižní fotografické soutěže Czech Press Photo odstartoval. Více než dvacetiletá tradice, ty nejlepší fotografie uplynulého roku napříč celým společenským spektrem od zpravodajských aktualit přes umění a portréty až po sport a přírodu a samozřejmě i navštěvovaná výstava těch nejlepších přihlášených snímků. Ani letos v Czech Press Photo nebude chybět cena podporující mladé talenty Canon Junior Awards určená fotografům do 23 let. Tři nejlepší ocenění v rámci Canon Junior Awards od společnosti Canon získají ceny v celkové hodnotě 90 tisíc korun. Mladí fotografové do 23 let mohou své snímky do Czech Press Photo napříč všemi kategoriemi přihlašovat bezplatně.
Soutěže se mohou zúčastnit čeští a slovenští fotografové s trvalým bydlištěm v České nebo Slovenské republice s pracemi, které vznikly za účelem publikování v médiích. Pro kategorii Aktualita (jednotlivé snímky i série) a jednotlivé snímky ve všech ostatních kategoriích je třeba, aby fotografie byly pořízeny v době od 1. 10. 2016 do 30. 9. 2017. Pro série (s výjimkou kategorie Aktualita) v době od 1. 1. 2016 do 30. 9. 2017, přičemž nejméně jedna fotografie ze série musí pocházet z období po 1. 10. 2016. Přihlašování bylo spuštěno, snímky lze proto přihlašovat na stránkách www.czechpressphoto.cz a uzávěrka je poslední zářijový den.
O společnosti Canon Europe
Canon Europe je zastoupení japonské společnosti Canon Inc., globálního poskytovatele technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu a jedné z nejznámějších a nejoblíbenějších značek na světě. Canon Europe působí ve 120 zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe a zaměstnává zde 19 tisíc lidí. Na celkových celosvětových příjmech společnosti Canon se Canon Europe podílí přibližně jednou třetinou. Společnost Canon, Inc. byla založena v roce 1937 a lídrem ve zpracování obrazu je po celých 80 let. Jejím cílem je podněcovat k neustálému překonávání možností využití obrazu a prostřednictvím technologických inovací v široké škále oblastí – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnická zařízení – obohacuje Canon životy běžných lidí i firem. Pozitivní vliv společnosti Canon na oblast technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu neustále roste. Svědčí o tom i sociální a environmentální přínosy, za kterými stojí jak zaměstnanci, tak i produkty značky Canon, a představují důkaz úspěšnosti podnikové filosofie Kyosei – „společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz. |