Obchod s designovým zahraničním nábytkem Aldo navázal spolupráci se strategickou reklamní agenturou RobertNemec.com.
Agentura pro něj zajišťuje komplexní online marketing od technického SEO auditu, PPC kampaní, display kampaně až po emailovou komunikaci.
Součástí aktivit je i strategická konzultace v oblasti obsahového marketingu, brand marketingu, public relations a nastavení jednotné komunikace napříč všemi marketingovými kanály. Dlouhodobým cílem je zvýšení tržního podílu a obratu.
Aldo rovněž usiluje o to, aby bydlení bylo pro zákazníky hrou a nic jim z nové nabídky a trendů v oblasti bydlení neuniklo.
„Navíc se chceme i více systematicky zaměřit na budování dlouhodobých vztahů s našimi současnými zákazníky a posílit péči o ně,“ prozradila Alexandra Bartecká, majitelka Aldo.
„Pro paní Barteckou a její tým je interiérový design velkým koníčkem, což se promítá nejen do nabízeného sortimentu, ale i otevřenosti realizovat nové nápady a chuti kreativně inovovat,“ uvedla Markéta Bartoníčková, Business Development Executive z agentury RobertNemec.com.