Externí komunikaci České spořitelny vede Filip Hrubý

Novým tiskovým mluvčím a vedoucím týmu externí komunikace České spořitelny se stal Filip Hrubý. Na této pozici vystřídal Kristýnu Havligerovou, která své působení v České spořitelně v červenci ukončila. Před příchodem do České spořitelny působil Hrubý jako tiskový mluvčí farmaceutické skupiny Sanofi a Zentiva a jako ředitel korporátní komunikace mobilního operátora Vodafone. Na nové pozici bude odpovědný za vedení týmu externí komunikace a komunikaci s médii.

Filip Hrubý (42) působí v oblasti korporátní komunikace a PR více než 17 let. Od roku 2015 vedl externí komunikaci farmaceutické skupiny Sanofi a Zentiva. V letech 2013-2015 pracoval jako konzultant PR a sociálních médií pro neziskové organizace v Praze a keňském Nairobi (Post Bellum, Open Society Fund, African Film Festival of Tarifa). Předtím působil jako ředitel korporátní komunikace a mluvčí českého Vodafonu (2005-2012). Filip Hrubý je ženatý a má dvě dcery. Vystudoval sociologii a antropologii na Univerzitě Karlově. Ve volném čase se věnuje hudbě a literatuře. V roce 2014 mu v nakladatelství Libri vyšla kniha „Táta mezi žirafami“.

Profil České spořitelny

Na českém trhu jsme bankou s nejdelší tradicí. Naše kořeny sahají až do roku 1825. Jsme moderní bankou orientovanou na drobné klienty, malé a střední firmy, města a obce. Máme nezastupitelnou roli ve financování velkých korporací a v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 se můžeme opřít o silné zázemí středoevropské Erste Group. Naším společným cílem je nabídnout klientům takové služby, jaké potřebují bez ohledu na čas a místo. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v zavádění moderních bankovních služeb i v technologických inovacích.

  • Počet našich klientů dosahuje téměř 5 milionů. Jsme tak největší bankou v České republice.
  • Zaujímáme první pozici na trhu klientských úvěrů (20% tržní podíl), spotřebitelských úvěrů, včetně kreditních karet a kontokorentů (30% tržní podíl) i v celkových vkladech (20% tržní podíl). Na špici jsme i v oblasti hypoték (27% tržní podíl). Disponujeme nejširší sítí poboček a bankomatů.
  • Usilujeme o bezbariérovost našich služeb: máme první bezbariérové stránky www.bankabezbarier.cz; 239 bezbariérových poboček; 26 poboček se službou simultánního přepisu pro neslyšící; více než 700 bankomatů uzpůsobených pro nevidomé.
  • Vzděláváme ke konkurenceschopnosti, nejen tím že posilujeme finanční gramotnost a jsme dlouhodobými partnery vysokých škol. Prostřednictvím Nadace Depositum Bonum usilujeme o zkvalitnění výuky přírodovědných a technických oborů. Díky Nadaci České spořitelny jsme s těmi, od nichž se společnost odvrací – zaměřujeme se na podporu seniorů, lidí s mentálním postižením a prevenci a léčbu drogové závislosti.