Volební zpravodajství iDNES.cz hlásí rekord

Volební zpravodajství vyneslo speciální příloze iDNES.cz, která byla v průběhu voleb součástí rubriky Zprávy, absolutní historický rekord. V sobotu 21. října dosáhla návštěvnost 816 000 reálných uživatelů. Průměrně strávil uživatel na iDNES.cz více než půl hodiny (35 minut).

Mimořádně vysoká čísla zaznamenaly také přístupy z vyhledávačů. Za volební sobotu  (21. října) to bylo celkem 700 747 návštěv, což je ve srovnání s předcházející sobotou (14. října) a návštěvností 290 313 reálných uživatelů více než dvojnásobek.

Dosavadní nejvyšší sledovanost rubriky Zprávy v počtu 710 000 reálných uživatelů připadala na 9. listopad 2016, kdy byly zveřejněny výsledky prezidentských voleb ve Spojených státech.

Nadprůměrně vysokou sledovanost zaznamenal rovněž sobotní živý přenos z volebního studia VOLBY 2017, které nabídlo řadu atraktivních hostů v čele s bývalým prezidentem Václavem Klausem.

„Volební den prověřil mimo jiné i nově složený tým iDNES.tv. Oproti předcházejícím volbám zaznamenal letošní přenos trojnásobnou sledovanost. Prodloužila se také průměrná doba, po kterou divák sledoval volební studio, a to na více než 20 minut,“ říká šéfredaktorka iDNES.cz Naděžda Petrová.

Délkou vysílání, počtem profesionálů nasazených v terénu i rozsahem připravených materiálů se jednalo o největší „video akci“ v historii iDNES.cz.


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

 

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, onlinem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.