iDNES.tv v pondělí 6. 11. spouští ZPRÁVY a nový přehledný web Každý den sledujte vše podstatné v 5 minutách

Už jen tři dny zbývají do spuštění nového zpravodajského servisu v podobě ZPRÁV videoportálu iDNES.tv. Relace každý den v 18 hodin přinese souhrn klíčových událostí z České republiky i ze světa. ZPRÁVY i množství dalších zajímavých pořadů najdou čtenáři a diváci přehledně na nové stránce iDNES.tv

Videotým portálu iDNES.cz tak po úspěšném volebním servisu nabídne divákům denně reportáže ze všech regionů, výroky dne, reakce politiků i přímé vstupy z míst, kde se něco děje. To vše v pěti minutách. 

Krátké shrnutí hlavních událostí dne je přirozeným doplněním portfolia našeho videozpravodajství. iDNES.tv v něm představí i nové tváře. Zprávy budou každý podvečer moderovat Karla Mráčková nebo Romana Svobodová,“ říká šéfredaktorka iDNES.cz Naděžda Petrová. 

Moderátorky se budou před kamerou střídat v týdenních intervalech. Obě mají zkušenosti s televizním zpravodajstvím. Rychlý pětiminutový přehled událostí přesto považují za výzvu.

„Jsem ráda, že také iDNES.cz přichází s denním obrazovým souhrnem. S radostí jsem se podílela na přípravě tohoto projektu a zároveň už se těším na diváky,“ svěřila se Karla Mráčková.

Podobně to vnímá i Romana Svobodová: „Na novou zkušenost se moc těším a doufám, že moderované zprávy budou diváky bavit stejně, jako mě baví jejich příprava.“

Na iDNES.tv nyní vše přehledněji a na jednom místě

Za více než 17 let své existence videotým iDNES.cz vyprodukoval tisíce videí a desítky pořadů. Diváci je nově najdou přehledně na stránce iDNES.tv, která prošla výraznými změnami. Nyní si mohou vybrat v navigaci a třídit podle pořadů, živých přenosů nebo jednotlivých videí.

„Cílem je nabídnout divákům přehlednější a graficky čistší vzhled. Součástí je i program iDNES.tv, aby divákům nic neuteklo,“ dodává Naděžda Petrová.

Kromě každodenní relace ZPRÁVY nabídne iDNES.tv také diskusní pořad Rozstřel s šéfredaktorem MF DNES Jaroslavem Pleslem a moderátorem Vladimírem Vokálem, další díly cyklu Před 100 lety nebo kulturní magazín Za scénou. V průběhu příštího roku pak přibudou další pořady.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, onlinem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál Playtvák.cz, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka, unikátní projekt Dárkomat, který nabízí dárkové karty atraktivních a oblíbených značek a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.