Společnost Mailkit, specialista na e-mailový marketing, pořádá 16. března celodenní specializovanou konferenci na téma e-mailingu. Do Prahy, mimo jiné, přiveze i zahraniční řečníky, kteří jsou špičkou ve svém oboru a v Česku ještě nevystupovali.
„E-mail summit je akcí, kterou jsme v Praze vždy chtěli uspořádat. Řada tuzemských událostí o e-mailingu představuje stále ty stejné řečníky. My jsme se rozhodli přivézt zahraniční speakery, kteří mají zkušenosti s prací pro velké světové firmy a kteří dokáží účastníkům ukázat zase něco nového,“ říká Jakub Olexa, majitel Mailkitu.
Na pražské konferenci tak kromě českých řečníků vystoupí taková jména jako Jordie van Rijn z EmailMonday, nebo odborník na zabezpečení domén Nick Hristov. „Velkou radost mám z účasti Jenny Tiffany z Let’s Talk Strategy. Ta běžně přednáší na velkých akcích v Londýně, Berlíně nebo Kodani a v Praze bude přednášet úplně poprvé,“ doplňuje Olexa.
Akce s názvem E-mail summit by Mailkit proběhne na Výstavišti Praha v Holešovicích v rámci veletrhu E-shop summit & expo v samostatném sále s kapacitou 200 osob. Vstup na akci je navíc pro všechny účastníky veletrhu zdarma.
O společnosti Mailkit s.r.o.
Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.
Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, Lékárna.cz, A3 sport, mediální dům Mafra nebo společnosti Baťa a Pet Center a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.