Praha, 22.března 2018 – Společnost Microsoft představila v Amsterdamu na akci Microsoft Business Forward vylepšené aplikace pro segment podniků ve třech klíčových oblastech – pro podnikové procesy, implementování inteligentních prvků napříč portfoliem firem a nové možnosti aplikační platformy, která urychlí transformaci podnikových obchodních modelů.
Společnost Microsoft během akce Microsoft Business Forward prezentovala několik novinek v oblasti podnikových aplikací. Firmy, které budou chtít růst i nadále, budou totiž muset začít uvažovat o procesech v rámci svého podnikání jinak než doposud. Jejich úspěch bude stát na využívání dat potřebných k pochopení toho, jak co nejlépe komunikovat se zákazníky, optimalizovat produkty a provoz, umožnit zaměstnancům s pomocí vhodných nástrojů dosahovat lepších výsledků a tím celkově transformovat svůj byznys.
„Pokaždé, když se ptám lídrů firem, proč si zvolili naše podnikové aplikace, dostanu stejnou odpověď. Všichni chtějí svou firmu digitálně transformovat, ale otázka zní, jak a odkud začít? V tom jim dokážeme pomoct. Microsoft jako jediná firma poskytuje moderní, unifikované a inteligentní platformy, postavené na sdílených datech a globálně škálovatelném cloudu provázaném s Office 365 a nejrozsáhlejší profesionální sítí LinkedIn. Firmy jsou si vědomy, že jim dokážeme pomoct,“ uvedl James Phillips, Corporate Vice President Microsoft.
Nový rámec pro zvýšení výkonu firmy
Díky připojeným zařízením a IoT mohou už dnes firmy sledovat využívání svých produktů a služeb v mnohem širším kontextu než kdykoli předtím. Data jim pomáhají při vývoji nových produktů a zaměstnancům při rozhodování opírajícím se o informace a podávání lepších výkonů. Tento koloběh informací nazýváme digitální zpětnovazební smyčkou. Společnost Microsoft proto v rámci Dynamics 365 neustále přichází s novými funkcemi a prvky pro zákazníky a partnery všech velikostí právě tak jako pro různé obchodní modely.
Firemní zákazníci budou mít brzy k dispozici nástroj Microsoft Dynamics 365 for Marketing, novou aplikaci sloužící k automatizaci marketingových aktivit společností, které potřebují více než jen základní e-mailový marketing ke zvyšování konverzí. Dostupnost této aplikace na českém a slovenském trhu bude upřesněná v průběhu tohoto roku.
Pro zjednodušení nabídky Dynamics 365 a ulehčení výběru Microsoft představil i nové SKU pro aplikaci Microsoft Dynamics 365 for Sales Professional, která zefektivňuje a automatizuje prodejní procesy ve firmách s týmy každé velikosti.
Značné investice Microsoftu do výzkumu AI řešení se promítají i do nových inteligentních prvků Dynamics 365, kupříkladu v Dynamics 365 for Sales, který se rozšířil o následující funkce:
- Relationship assistant – umožňuje prodejcům nastavovat upozornění a připomínky, aby mohli udržovat a rozvíjet vztah se zákazníkem.
- Auto Capture with Outlook – šetří prodejcům čas analyzováním e-mailů, vyhledáváním relevantních zpráv a jejich sledováním přímo v Dynamics 365 for Sales pouhým jedním kliknutím.
- Email engagement – zpracovává data na základě e-mailů od zákazníků tak, aby se prodejce mohl přednostně věnovat zákazníkům s největším obchodním potenciálem.
Microsoft rovněž uvádí novou sérii aplikací pod názvem Power BI Insights, jež umí poskytovat out-of-the-box analýzy šité na míru specifickým obchodním scénářům – ať už se jedná o marketing, obchod, služby, provoz, finance anebo HR. Zákazníci navíc mohou do analýz zahrnout i data od třetích stran, aby zvýšili relevantnost a přesnost analýzy. Aplikace Power BI Insights je možno individuálně nastavovat v prostředí Power BI a dále přizpůsobovat s využítím výkonných datových služeb Azure.
Power BI for Sales Insights a Power BI for Service Insights budou dostupné ve verzi preview už během jara 2018. Power BI for Sales Insights bude zahrnovat i funkce Dynamics 365 for Sales, což zákazníkům umožní využít výhod:
- Relationship analytics – nabízí analýzu zdraví obchodních vztahů vypočítanou na základě dat získaných z transakcí, tónu konverzace se zákazníkem, e-mailů a obsahu konverzací či jejich frekvence a úrovně interakcí získaných prostřednictvím Dynamics 365, e-mailu a sociálních sítí.
- Predictive lead scoring – umožní předpovídat budoucí vývoj, což napomáhá upřednostnění kvalitních příležitostí.
Dynamics 365 Business Central je jednotné end-to-end řešení pro řízení financí, provozu, obchodu a služeb zákazníků. Ti současně dostávají příležitost snadno upgradovať účetní software a ERP systémy. Systém je plně integrovaný s dalšími cloudovými službami Microsoftu, jako je Office 365, a může být upraven nebo rozšířen dle potřeb jednotlivých oborů podnikání např. o PowerApps, Microsoft Flow nebo Power BI. Systém rovněž poskytuje díky nejnovějším inteligentním technologiím Microsoft kompletní přehled o podnikání a je flexibilní a snadno přizpůsobitelný, tak aby vyhověl měnícím se potřebám byznysu.
Možnosti nové aplikační platformy
Každou aplikaci je potřeba vyvíjet tak, aby odpovídala měnícím se potřebám firmy. Microsoft proto přichází s Business Application Platform, která slouží k rozšiřování, přizpůsobování a vývoji nových aplikací, přidružených či nástavbových k Dynamics 365 apps s PowerApps a Power BI.
Významnou aktualizaci dostane také Common Data Service, který je základem PowerApps a je jednotným datovým základem aplikací Dynamics 365. Nově přináší rozšířené možnosti vytváření sofistikovaných řešení pro byznys.Kombinace těchto nových prvků s vysoce produktivní aplikací PowerApps otevírá zákazníkům nový potenciál pro přizpůsobování již existujících aplikací napříč Dynamics 365 a Office 365 či možnost rychlého vytvoření nových.
Novinky se týkají i samotného Power BI v podobě Common Data Service for Analytics, který zjednodušuje a integraci a analýzu dat napříč firemními aplikacemi a službami. Zákazníci tak budou moci integrovat data z různých zdrojů a poskytnou uživatelům přistup k firemní analytice v rozsahu všech relevantních dat.
Více informací o nových podnikových aplikacích najdete a o Dynamics 365 zde.
O společnosti Microsoft
Microsoft je přední výrobce technologií pro svět, ve kterém jsou mobilita a cloud na prvním místě. Naší misí je umožnit každému člověku a každé organizaci na světě dokázat více. Microsoft Corporation vznikla před více než 40 lety – v dubnu roku 1975. Česká pobočka zahájila činnost v roce 1992. Na podzim 2015 jsme se spolu s pražskou divizí Skype přestěhovali do nového světa práce – kanceláře vytvořené pro svět práce odkudkoli. V červenci 2016 spojila česká pobočka síly se slovenskou a vznikl Microsoft Česká republika a Slovensko. Na podzim 2016 bylo v Praze otevřeno vývojové centrum Microsoft Dynamics.
Tento dokument je určen pouze pro informační účely. Společnost Microsoft se zříká jakékoliv odpovědnosti za vzniklé situace týkající se užití tohoto dokumentu pro jiné účely. Společnost Microsoft nebude nikdy odpovědná za jakékoliv mimořádné, přímé, nepřímé či vyplývající škody, ať již vzejdou z účinnosti smlouvy, zanedbání nebo jiné skutečnosti vzniklé následkem užití či interpretace tohoto dokumentu či v souvislosti s ním.
Microsoft je registrovaná obchodní značka společnosti Microsoft Corp. ve Spojených státech amerických a/nebo v jiných zemích. Jména společností a produktů zde uvedených mohou být obchodní značky jejich příslušných vlastníků.