Exkluzivní lahve ze série Royal Edition se budou prodávat na aukci. Veškerý výdělek obdrží nadace Surfers Against Sewage, zabývající se bojem proti plastovému odpadu.
PRAHA (16. května 2018) – Princ Harry i jeho snoubenka se intenzivně věnují boji proti používání jednorázových plastových lahví. Společnost SodaStream, největší výrobce perlivé vody na světě, k jejich poctě vytvořila limitovanou sérii lahví, které bude prodávat na aukci a výtěžek věnuje dobročinné organizaci Surfers Against Sewage, která se v otázce plastového odpadu angažuje. Společnost SodaStream se snaží používání jednorázových plastových lahví potírat ze všech sil a ráda využívá této příležitosti, aby činnost nadace vybrané samotnými svatebčany podpořila.
Miniaturní kloboučky vznikly pomocí nejmodernější technologie na 3D tiskárně a lze je plně recyklovat. V sérii je pět typů klobouků, každý z nich inspiroval konkrétní model, který nosila některá z dam z královské rodiny. Celý koncept vymyslela izraelská agentura Gefen Team ve spolupráci s marketingovým oddělením SodaStreamu.
Limitovaná série „královských lahví“ se bude prodávat formou aukce na webové stránce royalsodastream.com. Aukce se může zúčastnit kdokoli kdekoli na světě.
„Boj proti plastovému odpadu v oceánech by se měl stát prioritou číslo jedna pro vlády, firmy i běžné lidi,“ komentoval to Hugo Tagholm, ředitel nadace Surfers Against Sewage. „Iniciativa společnosti SodaStream zaměřená na podporu lahví určených k opakovanému použití je skvělým krokem k vyčištění mořských břehů od plastového odpadu, zároveň jde o velmi hlasitý vzkaz výrobcům nápojů. A kromě toho je to zábavný a originální projekt na oslavu královské svatby.“
„Smekám před královskými svatebčany a přeji jim v manželství všechno nejlepší,“ prohlásil Daniel Birnbaum, generální ředitel společnosti SodaStream. „Tleskám jim za to, že se berou za svět bez plastového odpadu a že si jako oficiální dobročinnou organizaci vybrali právě nadaci Surfers Against Sewage. Doufám, že se tím inspirují i ostatní a k téhle iniciativě se připojí.“
Další informace o aukci a dokument z příprav akce najdete na stránce royalsodastream.com
O značce SodaStream
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet.
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz