Dárkové balení proniká do e-shopů

(Praha, 7. června 2018) Ve snaze nabídnout konkurenční výhodu zavádějí e-shopy dárkové balení svých produktů. V zahraničí je již služba běžně dostupná. U nás ji úspěšně nabízí například Notino. V budoucnu ji ve spolupráci s Giftisimo zavede Mall.cz, Alkohol.cz, Roduslava.cz nebo Motherbox.cz.

Při objednávání na e-shopu budou mít zákazníci možnost přidat ke svému nákupu i dárkový obal, který e-shop doručí společně se zbožím. Variantou je také speciální dárkové balení, které provedou školení pracovníci na výdejně e-shopu.

„Dárkové balení jsme před Vánocemi testovali celkem na 4 prodejnách v Praze a Brně. Za 10 dnů jsme zabalili dárky zhruba jedné třetině zákazníků, kteří přišli na dané prodejny. Někteří si dokonce cíleně nechali zasílat zboží na prodejny, aby si je mohli nechat zdarma zabalit,“ doplňuje Petr Sedláček z Mall.cz.

Letos se služba balení dárků v Mall.cz rozšíří na většinu výdejen. Navíc je možné si balicí sortiment přikoupit i na e-shopu Mall.cz a nechat si ho zaslat spolu se zbožím domů nebo na prodejnu. E-shop Roduslava.cz, který nabízí originální slovanskou módu, využije novou službu pro posílení brandu. Svým zákazníkům bude nabízet speciální obaly v designu své značky.

Obliba služby balení dárků stále roste. Společnost Giftisimo, jež nabízí balicí služby a e-shopům dodává svůj sortiment, zaznamenala za poslední rok 12% nárůst obratu. Nejprodávanější jsou přitom dárkové krabičky na peníze a poukázky nebo ručně vyráběná přání. Se svými přáními firma expandovala také do Itálie, Švýcarska nebo Saudské Arábie. Prostřednictvím Amazonu si je mohou koupit i obyvatelé Německa a Anglie. Obrat z nákupů přes Amazon se každý měsíc zvyšuje průměrně o 8 %.

„S nabídkou balení dárků jsme začínali na 2 stáncích v nákupních centrech. Potvrdilo se nám, že o službu je velký zájem. Dnes fungujeme na 9 pobočkách a před vánočními svátky zabalíme kolem 160 000 dárků. Zákazníci teď nakupují čím dál víc online. Rozšíření našich služeb do e-commerce se nám proto jeví jako logický krok,“ vysvětluje Tomáš Lichtenberg z Giftisimo.

Z průzkumu, který společnost uskutečnila na svých pobočkách, vyplývá, že nejčastěji si lidé nechávají balit knihy, hodinky, hračky, telefony a parfémy. Službu využili v 52 % muži a v 48 % ženy. Z obalových materiálů vedou produkty přírodního vzhledu a třpytivé balicí papíry. Před Vánocemi plánuje firma rozšířit sortiment o produkty z výhradně přírodních zdrojů, které bude vyrábět bez přídavků chemických látek.

O společnosti Giftisimo

Giftisimo je česká firma, leader v oblasti balení dárků a prodeje kvalitních dárkových obalů. Své produkty dodává nejen na český trh, ale také do Itálie, Švýcarska, Anglie nebo Saudské Arábie. Věnuje se maloobchodnímu i velkoobchodnímu prodeji. V současnosti navázala spolupráci s několika českými e-shopy.