Praha, 13. 12. 2018 – Interní statistiky společnosti Alza.cz ukazují neobvyklý meziroční růst prodeje dárkových poukazů, a to o více než 122 %. Ve větší míře je nakupují jak lidé, kteří je na Alza.cz vyzkoušeli už o minulých Vánocích, tak i velká skupina zákazníků, jež po nich letos sáhla vůbec poprvé. Nejčastěji kupovanými poukazy jsou ty v nominální hodnotě 1 000 Kč a 2 000 Kč na nákup jakéhokoli zboží.
„Za tímto trendem vidíme dva hlavní důvody. Prvním je fakt, že se starší generace často obtížně orientují v zálibách mladších lidí, například v informačních technologiích či gamingu. Rodiče mají strach sami vybrat počítačovou hru či třeba sluchátka. Současně považují peníze v obálce buď za příliš neosobní, případně mají obavu, že si za ně potomek nakonec žádný dárek nekoupí. Dárkový poukaz oba tyto problémy řeší, protože dává jistotu, že si obdarovaný vybere z tisíců možných dárků právě ten, který se mu skutečně líbí nejvíc,“ vysvětluje Jan Sadílek, zastupující ředitel marketingového oddělení Alza.cz,
a doplňuje: „Druhý důvod je čistě ekonomický. Obrovskou výhodou poukazu jako vánočního dárku je totiž to, že ho může obdarovaný využít v povánočních výprodejích a pořídit si tak i věci, na které by o pár týdnů dříve stejná částka nestačila.“
Nabídka je velice široká. Klasické jsou v nabídce od 500 – 5 000 Kč. Pro ty zapomětlivé ale Alza nabízí možnost zakoupit poukaz pod stromeček dokonce i těsně před štědrovečerní večeří, v nabídce jsou totiž i elektronické dárkové verze na nákup jakéhokoli zboží od 100 – 5 000 Kč, a dále také na elektronický obsah. Tyto poukazy zákazníkům dorazí okamžitě, bez nutnosti osobního vyzvednutí. Kromě těchto pak firma nově nabízí i speciální řadu na nákup populárních kryptoměn.
Více informací o poukazech zde.
O společnosti Alza.cz a.s.
Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2017, ve kterém Alza utržila podle předběžných výsledků téměř 21 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (platba Bitcoinem, Litecoinem, prodej elektromobilů on-line, zavedení unikátní služby Třetinka, vyučování samostatného předmětu E-commerce B2C na VŠE, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží a má otevřené prodejny i o víkendu. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí unikátní klubový program Alza Premium, podporuje start-upy, pro herní a hi-tech nadšence otevřela Alza TechZone v Holešovicích, spustila prodejnu budoucnosti, na Showroomu otevřela profesionální foto-video studio, SmartHome a neustále rozšiřuje své produktové portfolio. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi e-shopy, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila přes 40 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.