Zákazníci v Magentě 1 mohou nyní společná data skutečně sdílet

28. ledna 2018 – T-Mobile přichází po téměř roce fungování služby Magenta 1 s úpravou jednoho z benefitů – společných dat navíc. Novinka umožňuje zákazníkům se čtyřmi a více službami přerozdělit společná data mezi jednotlivé členy a mít tak spotřebu dat pod kontrolou. Nastavení limitů lze jednoduše provést na webu v samoobsluze a v aplikaci Můj T-Mobile.

Je to téměř rok, co T-Mobile vloni v únoru spustil novou službu Magenta 1. Tato služba přináší rezidentním zákazníkům výhody na základě spojení mobilních a pevných služeb pod jednu smlouvu. Čím víc služeb si zákazník pořídí, tím víc výhod od operátora dostane. Jednou z výhod, kterou zákazníci se čtyřmi a pěti službami získají, jsou společná data navíc. Jejich výše závisí na dosažené úrovni Magenty 1, u čtyřech služeb jde o 10 GB dat, v případě 5 nebo více služeb je to 15 GB dat navíc. Zákazníci se 4 a více službami tvoří za jedenáct měsíců fungování služby více než 25 %.

Doposud byl datový limit rozdělen poměrně rovným dílem mezi všechny relevantní členy skupiny, kdy na sdílená data mají nárok i zákazníci předplacených karet zařazených do Magenty 1. Nyní nově mohou zákazníci společná data rozdělovat mezi jednotlivé členy tak, jak chtějí a potřebují. „Společná data v Magenta 1 patří k nejoblíbenějším benefitům T-Mobile nabídky, ale našim zákazníkům až doteď chyběla moznost si je flexibilně rozdělit v rámci své skupiny,“ říká Juraj Bóna, ředitel B2C marketingu a řízení produktů T-Mobile, a doplňuje: „Pozorně nasloucháme všem zákaznickým připomínkám a požadavkům a snažíme se naše služby vylepšovat, jak je to možné. Jsem proto rád, že jsme správu dat ve skupině zpřístupnili, a že tak tento benefit bude pro zákazníka ještě užitečnější.

Nová funkce je velmi praktická. Pokud zákazník například ví, že se na konci zúčtovacího období chystá na dovolenou v EU a bude svým blízkých chtít posílat fotky a videa, může nastavit všem členům v Magentě 1 celkový limit třeba na 7 GB a nemusí se obávat, že by mu během dovolené potřebná data chyběla. Nebo pokud se blíží oblíbený sportovní přenos a zákazník zrovna nebude u své televize, může si dát data stranou a zápas i tak v klidu sledovat mimo domov. A možnost individuálního nastavení s maximálním limitem jistě ocení také rodiče, kteří již nemusí řešit, že jejich potomci již nemají po pár dnech žádná data a navíc spotřebovali data i všem ostatním ve skupině. 

Jak na to?

Princip je jednoduchý. Zákazník, na kterého jsou služby sloučené do Magenty 1 aktivované, může společná data přerozdělit a jednotlivým členům nastavit maximální individuální limity. Toto nastavení lze provést na webu v samoobsluze a v aplikaci Můj T-Mobile. Zákazník ho může v průběhu měsíce měnit, a to libovolně a kolikrát bude chtít. Nastavit sdílení u společných dat mohou všichni nefiremní zákazníci s tarifním řešením i předplacenou kartou Twist, kteří si službu Magenta 1 nově aktivují nebo zvýší svou úroveň Magenty 1 na velkou či největší.

Stávající zákazníci budou moci začít sdílená data přerozdělovat v průběhu února. O této možnosti budou včas informováni. Do té doby platí zatím rozdělení rovným dílem.

O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, v roce 2016 oslavila 20 let na českém trhu. S více než šesti miliony mobilních zákazníků je jedničkou na českém mobilním trhu. T-Mobile je ale především integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení nejen pro firmy. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti a špičkové inovace v oblasti technologií.

T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.

Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz, www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů).