Na vytváření mediálního i klientského obrazu poskytovatele nebankovních půjček Provident Financial se od začátku roku podílí PR agentura AMI Communications. Kromě běžných PR aktivit se AMI zaměří na objasnění fungování společnosti a jejích produktů, ale také na představení zaměstnanců i klientů firmy.
AMI Communications bude prostřednictvím PR aktivit pomáhat Providentu zejména s reputací firmy u veřejnosti a médií. „Obraz Providentu je v důsledku neinformovanosti o jeho praktickém fungování velmi zkreslený. Nezákaznická veřejnost nerozumí, kdo Provident je, co nabízí, komu a proč. Přitom 72 % klientů Providentu se k němu vrací kvůli spokojenosti s velmi lidským jednáním a blízkému vztahu s obchodními zástupci společnosti. Společně budeme vysvětlovat zásadní rozdíl mezi bankovními a nebankovními institucemi vzhledem k odlišnému typu zákazníků a jejich potřebám,“ říká Tereza Skácalová, managerka AMI Communications.
Nejen díky osobnímu přístupu ke klientům a společensky odpovědnému chování si Provident za více než dvacet let působení v Česku vybudoval pozici druhého největšího poskytovatele nebankovních půjček. „Osobní přístup je naší specializací, kterou nabízí jen málokterý ze seriózních nebankovních subjektů. Stejně otevřeně se chováme i k našim zaměstnancům. I to chceme ve spolupráci s AMI veřejnosti dokázat,“ říká Michal Dyttert, ředitel vnějších vztahů Provident Financial.