V Česku posílá Mailkit nejvíc obchodních a marketingových e-mailů do schránek u Seznam.cz, na Slovensku do těch u Google

  • V České republice Mailkit nejvíce e-mailů zasílá do schránek u Seznam.cz
  • Na Slovensku doručuje Mailkit nejvíce e-mailů do schránek u Google
  • V Rumunsku posílá nejvíce e-mailů do schránek u Yahoo/AOL

2017-05-09 18_10_44-Aplikace pro e-mail a SMS marketing _ Mailkit

Čeští (převážně koncoví) internetoví uživatelé mají pro obchodní a marketingové e-maily v oblibě hlavně poštovní schránky u Seznam.cz. Plyne to z analýz obchodních e-mailů, které e-shopy a další společnosti zasílají prostřednictvím společnosti Mailkit svým zákazníkům. V Česku Mailkit nejvíce doručuje obchodní e-maily do schránek od Seznam.cz (72,07 %). S výrazným odstupem následují ty od Centrum.cz (11,66 %). Těsně na třetí pozici se nacházejí e-mailové schránky od Google (11,34 %).

Pouze 1,12 % schránek, do kterých Mailkit doručuje v Česku newslettery a jiné obchodní e-mailové zprávy, patří Outlooku. Na Yahoo/AOL připadá 0,39 %. Schránek od dalších poskytovatelů, do kterých Mailkit posílá e-maily, je pak 3,42 %.

85,44 % schránek, do kterých Mailkit posílá e-mailová marketingová sdělení, na českém trhu patří lokálním poskytovatelům.

Nejvíce e-mailových schránek, do kterých Mailkit doručuje na Slovensku, patří Google (65,64 %). Následují ty od místních poskytovatelů (Centrum.sk s 11,36 %, Azet.sk s 8,77 % a Zoznam.sk s 2,89 %). Do schránek Outlooku přichází 2,03 % obchodních e-mailů, které Mailkit na Slovensku rozesílá. 9,31 % představují schránky dalších poskytovatelů. Schránky místních poskytovatelů mají na Slovensku podíl 27,68 %.

Celosvětově nejvíce cílových schránek patří těm u společnosti Google (36,8 %). Na pomyslné druhé příčce se nacházejí schránky od lokálních poskytovatelů (36,5 %). Následují schránky od Yahoo/AOL se 14,1 % a na posledním místě jsou ty od Outlooku (12,6 %).

Na německém trhu Mailkit nejvíce doručuje do schránek Web.de (21,78 %) a GMX (18,6 %). Na třetím místě s 17,04 % následují schránky od Google. Na Outlook připadá 11,47 %, na Yahoo/AOL 9,24 %, na T-online 8,51 % a na Freenet.de 3,42 %, na další poskytovatele schránek pak 9,94 %. Schránky místních poskytovatelů, do kterých přicházejí obchodní sdělení od klientů společnosti Mailkit, mají na německém trhu podíl 57,28 %.

V Polsku doručuje Mailkit nejvíce obchodních sdělení do e-mailových schránek od Google (32,78 %). Následují místní poskytovatelé WP.pl s 26,42 %, Onet (15,77 %), O2.pl s 10,99 % a Interia.pl s 9,18 %. Mailkit zprávy posílá také do schránek dalších poskytovatelů, na které na polském trhu připadá 4,86 % schránek. Schránky místních poskytovatelů, do kterých přicházejí obchodní sdělení rozesílaná přes platformu Mailkit, mají 64,79% podíl.

Nejvíce e-mailových zpráv Mailkit v USA doručuje do schránek od Google (42,89 %). Následují ty od Yahoo/AOL s podílem 28,93 %, Outlooku s 17,15 %, AT & T s 2,03 %, Comcast s 1,94 % a iCloud s podílem 1,72 %. Na další poskytovatele, do jejichž schránek Mailkit posílá zprávy svých klientů, připadá 5,34 %.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport, mediální dům Mafra, společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS či Copy General.

Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.