Adastra a Bisnode přinášejí unikátní nástroj pro zefektivnění obchodní komunikace s firemní klientelou

Bisnode, evropský lídr v oblasti analýz a informací o podnikání, a Adastra, jednička ve vývoji chytrých datových řešení, vyvinuly unikátní nástroj pro zefektivnění obchodní komunikace s firemní klientelou. Corporate Data Enrichment Tool od Adastry umí obohatit stávající interní data svých zákazníků o data z externích zdrojů, která jsou profesionálně připravovaná společností Bisnode. Využitím nového společného řešení Adastry a Bisnode získají zákazníci účinný nástroj pro navýšení objemu obchodů jak u stávající firemní klientely, tak akvizicí nových klientů, nebo včasnou detekcí rizikových faktorů.

Adastra s využitím svých dlouholetých zkušeností vyvíjí řešení, které kombinuje a vyhodnocuje transakční data firemního zákazníka s informacemi od Bisnode, který je exkluzivním dodavatelem dat o firmách, analytiky a obchodních signálů ze světa internetu. Díky tomu generuje obchodní signály, jež dokáží mj. identifikovat klíčové okamžiky pro oslovení stávajících zákazníků, téma pro správnou nabídku nebo v raných stádiích detekovat rizikové indikátory. Navíc nyní mohou společnosti oslovit i nové potenciální zákazníky z řad obchodních partnerů současných klientů.

„Díky propojení interních dat zákazníka o jeho klientech s daty Bisnode je možné uskutečnit podrobnou analýzu obchodních případů a najít vhodný algoritmus, jak a kdy oslovit nové zákazníky. Cílem je především maximální efektivita obchodu. Model vybere jen firmy, které vykazují nákupní signály a rizikovým firmám se naopak vyhne,“ vysvětluje Zdeněk Honek, obchodní ředitel, Bisnode.

Nové řešení využívající Big Data a postupy pokročilé analytiky významně zrychluje a zefektivňuje proces oslovování korporátní klientely, řízení kampaní a rizik pro segment SME. Řešení od Adastry zpracovává data od Bisnode v okamžiku, kdy se poprvé objeví na trhu, obratem je propojuje s interními transakčními daty, analyticky vyhodnocuje a získává prioritizované leady k oslovení. Součástí nástroje je také interaktivní rozhraní, které umožňuje intuitivní práci.

„Řešení umožňuje přistupovat ke každému zákazníkovi personalizovaně a podle jeho potřeb. Tím se zvyšuje jeho spokojenost, loajalita a obchodní potenciál,“ dodává Michal Kratochvíl, ředitel divize Banking, Adastra.

Zákazníci společností Adastra a Bisnode si mohou řešení včetně dat integrovat do svých interních CRM systémů a posunout tak využitelnost dat a analytiky na novou úroveň. S nástrojem si dokáží efektivně a proaktivně řídit své zákaznické portfolio, sami si informace třídit dle svých marketingových a obchodních potřeb a zefektivnit prodej pomocí kvalitnějšího cílení při generování leadů.

Více o řešení Corporate Data Enrichment Tool naleznete na www.dataenrichment.cz

O společnosti Adastra

Adastra je mezinárodní konzultační společnost, která dodává funkční odvětvová řešení usnadňující přechod do digitální éry. Od svého vzniku v roce 2000 se zaměřuje na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů. Data i nadále stojí v centru všech aktivit firmy. Hlavní kompetence se postupně rozšířily o oblasti Internetu věcí (IoT), Big Dat, umělou inteligenci nebo vývoj mobilních aplikací. Cílem společnosti je prostřednictvím chytrých datových řešení přispívat k rozvoji byznysu zákazníků. Patří mezi ně přední globální i lokální společnosti z financí a bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, obchodu, automobilového průmyslu a řady dalších odvětví včetně státní správy. Na 1500 konzultantů Adastry realizuje projekty po celém světě z 12 kanceláří. Obrat společnosti v roce 2017 překonal 3 miliardy korun. Více na www.adastra.cz.