Designová kolekce triček časopisu Harper’s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA #volime100let slaví úspěch: na pomoc matkám v azylových domech zatím v prodejích vydělala 150 000 Kč

Unikátní trička s motivy deseti inspirativních Češek očima českých umělkyň představil přední módní časopis Harper’s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA v rámci svého ročního projektu #volime100let na podporu žen a ženských otázek už v polovině února. O trička, jejichž výtěžek podporuje prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem matky v azylových domech, byl obrovský zájem. První dodávka v pražském Bibloo Concept Store byla vyprodána během pár dní. Za první čtyři týdny bylo za prodej triček pro Nadaci Terezy Maxové dětem utrženo celkem 150 000 Kč. Největší zájem byl o motivy Milada Horáková by Lucie Tomišková a Olga Havlová by Bára Balgová.

K připomínce stého výročí ženského volebního práva u nás se k Harper’s Bazaaru přidaly kromě designérek trik (Veronika Drahotová, Petra Ptáčková, Tereza Booth…) i vybrané influencerky a blogerky Ina T, Renata Langmannová, Zuzana Stránská, Ivana Mentlová a další. V tričkách se začaly po jejich vzoru fotit i samotné čtenářky. Počet zobrazení projektu #volime100let překročil na Instagramu za první měsíc hranici 2 milionů.

Trička na podporu znevýhodněných žen lze zakoupit až do 20. 5. pouze v Bibloo Concept Store (OD Kotva, Praha 1) nebo v internetovém obchodě bibloo.cz. Cena triček je 499 Kč a celý výtěžek z jejich prodeje putuje na projekt MADE BY Nadace Terezy Maxové dětem.

S projektem #volime100let se ale čtenářky budou setkávat v časopise i na jeho webových stránkách harpersbazaar.cz celý letošní rok.

Šéfredaktorka Harper’s Bazaaru Nora Grundová k tomu říká: „Rozhodli jsme se být silným ženským hlasem. Budeme se zabývat pozicí žen na pracovním trhu, možnostmi založení ženských start-upů, metodami, jak být v práci i ve vztahu správně pochopena a jak být úspěšná v partnerství i v kariéře.“ Všechny tyto materiály budou označeny speciálním logem a hashtagem #volime100let. „Téma tohoto roku symbolicky vyvrcholí listopadovým Harper’s Bazaar Business Summitem, setkáním inspirativních žen. Symbolicky proto, že v ten měsíc zároveň oslavíme 30 let od sametové revoluce,“ vysvětluje Nora Grundová.

Harper‘s Bazaar je se čteností 43 000 významným hráčem na trhu luxusních titulů životního stylu pro ženy. Díky svému zaměření dokáže přesně a efektivně oslovit cílovou skupinu žen v produktivním věku s nadprůměrným příjmem, jejíž zastoupení v čtenářské obci je téměř 6x vyšší než v populaci (afinita 575). Průměrný prodaný náklad měsíčníku Harper’s Bazaar přesahuje hranici 20 000 čtenářek a čtenářů (21 214 ks/vydání ve 2. pololetí 2018) a vykazuje růstový trend.

Zdroj dat o čtenosti: Media Projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, 2. pololetí 2018.

Zdroj dat k nákladu: ABC ČR, 2. pololetí 2018.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.