Canon ukáže nejnovější trendy v archovém digitálním tisku

PRAHA, 9. dubna – Společnost Canon Europe uspořádá ve dnech 9. až 11. dubna 2019 již třetí setkání s veřejností „Cutting Edge“ ve svém středisku pro zákazníky v holandském městě Venlo. Zákazníkům představí novinky v řešení archového digitálního tisku, kterými posouvá možnosti podnikání.

Během setkání se očekávané čtyři stovky zákazníků z celé Evropy mohou těšit na tisk materiálů z kampaně „Speed“ přímo na místě s využitím různých řešení společnosti Canon na bázi archového tisku. K vidění bude především nově uváděná řada imagePRESS C910 (viz samostnatná tisková zpráva), která vytváří přebaly knih, pohlednice a brožurky, a tiskárna imagePress C10000VP. Magalogy, direct mailing, faktury, záložky, kalendáře a postery budou vyrábět barevné tiskárny řady Océ VarioPrint řady i-series a monochromatické tiskárny Océ VarioPrint 6000 TITAN a Océ VarioPrint 140 budou vytvářet knihy.

Canon chce účastníky setkání inspirovat novými aplikačními možnostmi. Všechny stroje si účastníci budou moci prohlédnout v názorných ukázkách, například při tvorbě materiálů reklamní komunikace nebo tisku knih. Kromě inkoustových a tonerových archových tiskáren budou k vidění i velkoformátová řešení společnosti Canon, včetně plochých tiskáren řady Océ Arizona a tiskáren Océ Colorado 1640 pro tisk z role na roli využívající unikátní technologie UVGel společnosti Canon, která budou produkovat reklamní grafiku.

Heslem je rychlost

Celá prezentace se ponese v heslu „speed“, tedy rychlost. Vystavené prostředky reklamní komunikace pomohly na svět exkluzivní publikaci „Speed“, která obsahuje snímky britských subkultur z uplynulých dvou desetiletí pořízené fotoreportérem Horstem A. Friedrichsem. Direct mailing, letáky a pohlednice, kalendáře a bannery, ale také brožury a knihy použité v reklamní kampani „Speed“ společně poukazují na možnosti aplikací a předvádějí, jak je možné v tisku použít emoce a podpořit tím nejen prodeje, ale také image značky. Archové digitální tiskárny Canon pracují souběžně s řešeními třetích stran, včetně Tecnau, CP Bourg, SDD, Plockmatic nebo Uchida, a pomáhají tak zákazníkům zvýšit celkovou produktivitu, zkrátit doby zpracování zakázek a transformovat prázdný list papíru do špičkové aplikace s využitím laminování nebo koutování.

Budoucnost patří personalizaci i automatizaci

Účastníci setkání zákazníků Canon s názvem Cutting Edge se také mohou těšit na přednášku Jutty Kleinschmidtové, první a jediné ženy, která dosáhla vítězství na Dakar Rally, nejtěžší a nejdelší rallye na světě. Jutta zdůrazní potřebu inovací, vedoucího postavení, motivace a týmové spolupráce a důležitost podstupování rizik.

Delegáti se mohou zúčastnit celé řady seminářů s experty na rozvoj podnikání, inovátory, technickými poradci, instruktory a zákazníky společnosti Canon, například firmou Ipskamp, kteří budou předvádět, jak mohou poskytovatelé tiskových služeb rozvíjet své hodnotové nabídky. Workshopy zaměřené na podnikání se budou zabývat příležitostmi růstu spojenými s inkoustovými tiskárnami, dále tím, jak tisk může přinést přidanou hodnotu do dnešního digitálního světa, a automatizací procesů. Technické semináře se zaměří na správu barev, na produkci knih na míru i na to, jak mohou značky zdokonalit komunikaci se zákazníky pro dosažení ziskového růstu.

Návštěvníci budou dále moci zjistit detaily o nejnovější verzi softwaru PRISMAprepare společnosti Canon, která dokáže posílit produktivitu a zlepšit různorodost aplikací prostřednictvím personalizace. Uživatelé nejnovějšího softwaru těží z intuitivnějšího uživatelského rozhraní a zdokonalené funkcionality, která zaručuje lepší ovladatelnost a minimum nutných zásahů operátora. Ovladače sady nástrojů PRISMA umožňují poskytovatelům tiskových služeb lehce personalizovat statické dokumenty a využívat všech řešení pro inline/online dokončování. Nabízí také možnost automatizace předtiskové přípravy a samotné produkce tisku, čímž zkrátí dobu zpracování zakázek, prakticky vyloučí chyby obsluhy a uvolní pracovní síly pro jiné úkony.  

Peter Wolff, vicepresident společnosti Canon Europe, PPP (Production Printing Products), EMEA Commercial Printing, k tomu dodává: „Letos se pořádá už třetí ročník akce Cutting Edge, která vytváří účelově zaměřené prostředí pro zákazníky, kteří se mohou seznámit s nejnovějším vývojem v technologiích archového tisku a prozkoumat rozsáhlou škálu aplikací, které nyní lze tisknout s využitím jediného řešení. Akce předvádí našim zákazníkům, jak mohou zvýšit provozní efektivitu automatizovanými workflow a zjednodušit produkci kreativnějších aplikací vysoké kvality, aby posílili růst svých společností.“

  O společnosti Canon Europe

Canon Europe je zastoupení japonské společnosti Canon Inc., globálního poskytovatele technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává 18 tisíc lidí. Na celkových celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Canon obohacuje životy běžných lidí i firem prostřednictvím inovací v mnoha segmentech – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon minimalizovali množství produkovaného odpadu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.