Ondřej Hlásek, Michaela Brodecká a Natalia Lupusor rozšiřují tým online služby DOK

Praha, 2. července – Online služba pro chytrou správu pojištění, jejímž investorem je skupina Home Credit, přibírá do svého týmu další posily. Na pozici Chief Marketing Officer nastupuje Ondřej Hlásek, vedením PR komunikace je pověřena Michaela Brodecká a Natalia Lupusor bude mít na starost vztah se zákazníky.

Hlavním úkolem Ondřeje Hláska bude vybudování respektované a lovebrand značky, její úspěšné etablování na trhu a vytvoření komunikační strategie. Hlásek má více než patnáctileté zkušenosti v komunikaci a marketingu. Posledních 8 let působil jako Account Director v agenturách Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Havas a SYMBIO. Řídil komunikaci a podílel se na tvorbě marketingových strategií například pro T-Mobile, Tesco CEE, Nestlé, Allianz, UPC, Seznam, KMV a další.

Ze Zonky přestoupila Michaela Brodecká, která bude v DOKu zastávat povinnosti tiskové mluvčí a PR managera. Na pozici zúročí také své zkušenosti s budováním zaměstnanecké značky, které v minulosti sbírala na projektech pro ŠKODA AUTO, PwC nebo KPMG. Zaměstnance považuje za nejcennější ambasadory značky, a proto chce mimo jiné rozvíjet employer branding.

Natalia Lupusor působila 6 let v poradenství pro CRM a řízení rizik v 15 zemích v Evropě a Asii. V posledních letech zodpovídala za úspěšný projekt v Home Credit v Číně. Do DOKu ji přivedlo nadšení z inovativní služby a energie týmu. Natalia na pozici Chief Customer Officer bude zodpovídat za vztah se zákazníky.

Hlásek, Brodecká a Lupusor se připojí ke stávajícímu managementu služby, který tvoří výkonný ředitel Aleš Žárský a technický ředitel Martin Ždímal. Během téměř ročního fungování se služba rozrostla na 42 zaměstnanců. 

Více informací o projektu DOK:

DOK je bezplatná online služba pro chytrou správu pojištění, která digitalizuje pojistné smlouvy ze všech pojišťoven v ČR a odborně je ohodnocuje tzv. DOK indexem. Ten udává, jak výhodná je smlouva oproti jiným nabídkám. Služba na jeho základě může doporučit výhodnější produkty pojištění. DOK své registrované uživatele zároveň včas upozorňuje na důležité milníky a termíny stávajících smluv a v neposlední řadě pomůže i s vypořádáním pojistné události. Projekt byl spuštěn v srpnu 2018 a jeho investorem je skupina Home Credit (člen finanční skupiny PPF).