8.7.2019 – Operátor O2 pokračuje i nadále v kampani na podporu balíčků O2 Spolu, od 8. července ovšem mění kreativu. Nově se zaměří na komunikaci digitální televize O2 TV a unikátních funkcí a obsahu, které televize nabízí.
Spuštění kampaně předcházel kvantitativní výzkum mezi televizními diváky (zákazníky placených i neplacených televizí) ve věku 27 – 60 let. „Více než dvě třetiny respondentů považují za největší přednost placené televize možnost přeskakovat program a vracet se několik dní v čase. Sportovní fanoušci zase kvitují, že si mohou vybírat mezi souběžně hranými zápasy,“ vysvětluje Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb, a dodává: “ V kampani jsme se právě proto zaměřili na ukázky funkcí, které naše televize nabízí a díky kterým dokáže přinést svým divákům více zábavy i sportu.“
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=t-HU5FPEmXw]
Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách. V televizi budou vysílány 30vteřinové spoty na kanálech Prima Group. Propracovaná on-line kampaň stojí na videích a velkých, viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou.
- Kreativní koncept: Oliver Agency
- Creative leader, copywriter: Ondřej Klíma
- Art Direction: Milan Vagač
- Režie: Matěj Šámal
- TV Produkce: Armada Films
- Postprodukce: R.U.R.
- Vedení kampaně: Dagmar Mikšíková, Lucie Vestfálová, Michaela Pechmanová (Oliver Agency)