Lidl spouští novou náborovou kampaň, tentokrát zaměřenou na prodejny. Poukazuje v ní na atraktivní mzdu, kratší úvazky, benefity, ale i dobře fungující kolektiv kolegů a kolegyň v prodejnách.
Cílem kampaně je ukázat, že i náročná práce může být příjemná a díky sehranému kolektivu nemusí být nudná. Kromě již zavedených kratších úvazků, pěti týdnů dovolené, odpovídajícího finančního ohodnocení a dalších pracovních benefitů je specifikem této kampaně skutečnost, že Lidl uchazeče oslovuje i prostřednictvím stávajících zaměstnanců. Právě po jejich boku v prodejnách by měli stanout noví kolegové a kolegyně na pozicích prodavač/prodavačka.
„Počet našich prodejen se stále rozrůstá a i díky rozšiřování kratších úvazků u nás rádi přivítáme další kolegyně a kolegy. Moc nás přitom těší, že se na kampani podíleli přímo naši zaměstnanci z prodejen, kteří práci i tamní kolektivy dobře znají,“ říká ke startující kampani mluvčí Lidlu Zuzana Holá. Nárůst pracovních míst je přitom v souladu s dlouhodobou strategií, Lidl zvyšuje počet svých zaměstnanců již několik let po sobě. V současnosti v ČR zaměstnává přibližně 11 000 zaměstnanců.
Kampaň bude od 23.9. probíhat na několika místech:
1) v online prostředí prostřednictvím sociálních sítí
2) v reklamních letácích
3) v prodejnách na plakátech za pokladnami a letáčcích umístěných ve stojanu vedle reklamních letáků
Kampaň bude provázet několik vizuálů, ve kterých vystupují reální zaměstnanci a zvou k práci v Lidlu.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 249 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika
www.twitter.com/lidlcz